Author Topic: Hungary landmarks  (Read 118302 times)

Offline tzotyu

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 22
    • Kamov.hu
Re:Hungary landmarks
« Reply #105 on: June 15, 2010, 11:20:05 AM »
Sziasztok!
Még új vagyok itt a fórumon. Gratulálni szeretnék az eddigi munkáitokhoz, azóta is nagy élményt nyújtanak! Régebben próbálgattam saját szórakoztatásomra sceneryket készíteni, de valahogy elakadtam bennük.
Sajnos kezd?nek számítok a scenery készítésben és modellezésben, de szívesen felajánlom segítségemet én is, amiben tudom! Például egy lehetséges projektnek el tudnám képzelni a Velencei- tavat. Szerintem elég sokan repkednek arra felé és hát az alap scenery az nem valami nagy.... Milyen lehet?ségek vannak ebben? Esetleg a gyúrói reptér is szóba jöhet?

Olvasgatva a fórumot, láttam pár bejegyzést, hogy kellene egy átfogó, alap Hungary mesh, ami egységes lenne, hogy a kés?bbiekben minden kiegészít?t arra lehessen pakolni. Sajnos nem volt annyi id?m, így nem olvastam végig a fórum témát, de érdekl?dnék, hogy létezik már ilyen mesh?
Én eddig a Papics Péter féle hungarymesh-t használtam kiegészítve az Ultimate Terrainel. Esetleg készül valami ehhez hasonló projekt, mai tartalmazná az utakat, kisebb folyókat, településeket, stb...?

Üdv.: Timár Zoltán
« Last Edit: June 15, 2010, 11:31:41 AM by tzotyu »
Üdv.: Timár Zoltán

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Hungary landmarks
« Reply #106 on: June 15, 2010, 14:41:39 PM »
Szia!

Üdv a fórumon.

Alap scenerynek a Hungary Base Sceneryt használjuk. Ez rendbeteszi a vízrajzot, utakat, vasútvonalakat, erd?ket stb. (landclass). A Hungary mesh pedig csak a magassági adatokat rakja rendbe.
Ehhez igazodunk mi is (mostantól).

Igen a scenery készítés elég faramuci meló. Nem egyszer?. A hungary landmarks pack project azzal a szándékkal jött létre, hogy magyarországi objektumokat modellezünk meg. Most egy kicsit elhalt a dolog, mert nagyon koncentrálunk debrecenre.
Igazából neked kell tudni mivel tudsz foglalkozni. Lehet nézegetni a gmax-ot (ott vannak a tutorial videók a letöltések között) vagy a mostanában nagyon divatos sketchupot.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tzotyu

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 22
    • Kamov.hu
Re:Hungary landmarks
« Reply #107 on: June 15, 2010, 16:29:34 PM »
Szia!

Köszönöm szépen a gyors választ!
Egyel?re tombol a vizsgaid?szak, de nyáron szeretnék kicsit belemélyedni, úgyhogy a gyúrói repteret lehet, hogy megpróbálom. Igazából a kis hangulatos sport repterekért vagyok oda nagyon...  ::)
Üdv.: Timár Zoltán

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:Hungary landmarks
« Reply #108 on: June 15, 2010, 16:35:51 PM »

Szia,

Én is biztatlak, találsz itt az induláshoz rengetek forrás anyagot tutoriált - és kérdezni is bátran lehet.
Mindig lesz valaki aki válaszol. Az indulás az picit nehéz! -de utána lehetetlen abba hagyni.

Offline super08

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 539
Re:Hungary landmarks
« Reply #109 on: June 15, 2010, 16:52:33 PM »
Szia!

A Magyarország Alap Sceneryt (MAS) avagy Hungary Base Sceneryt INNEN lehet letölteni (figyelj a plusz két javító bgl-re is). Érdemes néha visszanézni, mert gyakran javítgatják a jelzett problémákat. (Nem azért, mert rossz, hanem azért, mert nagy területet fed le és nehéz ellen?rizni.)

Offline tzotyu

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 22
    • Kamov.hu
Re:Hungary landmarks
« Reply #110 on: June 15, 2010, 18:20:17 PM »
Sziasztok!

Köszönöm szépen! Telepítem is sorban a dolgokat!  :)
Annyi kérdésem még lenne, hogy az LHSim-es LHPP és az ST design-os LHPP VFR megfér egymás mellett?

Köszönöm!
Üdv.: Timár Zoltán

Offline super08

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 539
Re:Hungary landmarks
« Reply #111 on: June 15, 2010, 18:25:15 PM »
Nos... bizarr kérdés. ;) ;D Valószín?leg be fognak kavarni egymásnak.

Offline tzotyu

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 22
    • Kamov.hu
Re:Hungary landmarks
« Reply #112 on: June 15, 2010, 18:50:03 PM »
Nem gondoltam teljesen át a kérdést....  ;D
Üdv.: Timár Zoltán

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Hungary landmarks
« Reply #113 on: August 26, 2010, 21:53:02 PM »
Nemsokára elkészül az els? pack, íme pár objektum:












Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Glider97

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re:Hungary landmarks
« Reply #114 on: August 26, 2010, 22:14:43 PM »
Le a kalappal. F?leg a K?röshegyi völgyhíd tetszik :D

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Hungary landmarks
« Reply #115 on: August 31, 2010, 08:48:19 AM »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Nashgaar

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 15
Re:Hungary landmarks
« Reply #116 on: September 02, 2010, 15:15:29 PM »
Sziasztok!
Gratulálni szeretnék a készít?knek, nagyon szép, igazi hiánypótló anyag lesz majd ha elkészül. Igazából kíváncsi leszek hol húzzátok meg a határt? Úgy értem, valamikor releaselni is kell, modellezni való objektum meg mint égen a csillag. Már nagyon várom.
Valójában én is régóta kacérkodom a gondolattal, hogy beleássam magam, de csak mostanában futottam össze a Sketchuppal. Voltak régebben próbálkozásaim a 3ds maxxal, de pár hét után feladtam, nem tudtam vele összebarátkozni. A Sketchup sokkal felhasználóbarátabbnak t?nik. Én egyenl?re kizárólag FS9-ben gondolkozom. Abszolút kezd?ként rengeteg kérdésem lenne, majd megpróbálom a megfelel? topikokban feltenni ?ket.
Pápán lakom, így els?sorban a környékbeli dolgokat venném célba, városon belüli dolgokat, pl. víztorony, iskolák,templomok,illetve a közelben pl. a Kab -hegyi TV-torony, K?ris-hegyi radar. Továbbá fel szeretném ajánlani, ha valakinek szüksége lenne innen bármilyen infóra, fotóra, szívesen segítek, szóljatok nyugodtan!

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Hungary landmarks
« Reply #117 on: September 02, 2010, 15:20:35 PM »
Szia!

Az els? pack már elvileg készen van. Nincs benne olyan sok objektum, de azért mégis. Úgy tervezzük, hogy folyamatosan adunk ki újításokat, így egyre több objektum kerülne bele a packba.

Sketchup, igen, egyszer?bb használni, de FS-ben egyben átemelni kész katasztrófa. Nem FS-re van kitalálva. Készül már egy tutorial videó ami a sketchupos modellek konvertálásával foglalkozik.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Nashgaar

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 15
Re:Hungary landmarks
« Reply #118 on: September 02, 2010, 15:59:40 PM »
Ahha, tehát el kéne dönteni, könnyebben akarok-e modellezni, de állat nehéz konvertálni, vagy neki kell állnom nulláról Gmaxot tanulni, és sima ügy. Az a baj, hogy ahogy én láttam, a Gmax kezel?felülete sokban hasonlít a 3ds maxra. Nekem kissé idegen, bonyolultnak t?nik. Lehet megvárom azt a videót...

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Hungary landmarks
« Reply #119 on: September 02, 2010, 16:19:19 PM »
Ha gmax-al akarsz ismerkedni akkor ott vannak a tutorial videók : http://lhsimulations.com/forum/index.php?topic=29.0

A sketchupos tutorial célja az hogy megmutassuk hogyan kell a 3D warehousból letölteni a modelleket, átkonvertálni ?ket gmax-os objektumra. Gmax-ban optimalizálni ?ket majd onnan exportálni és az FS-be beilleszteni.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary