Author Topic: Pécs-pogány v2.0  (Read 5972 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Pécs-pogány v2.0
« on: December 21, 2011, 17:19:22 PM »
We decided the new version of Pécs-pogány LHPP will be called version 2.0 instead of 1.1. The reason is: First we were thinking just to make an FSX version, than we decided to "push" the airport to it's real coordinates and than we said if we touch the scenery anyway we make few correction. Today we are in the situation that from the original scenery there is no single object which has not been re-textured or re-modeled. We added a hell of new objects too.
We enhanced our vegetation pack and our house (autogen) pack. We put all libraries to a separate single scenery. Our idea is to use this library scenery at every airport and when needed to update it. It is like a base pack, it will be used by every LHS scenery. We did not give a name for this scenery.
Considering these changes we said it is so much modification it is not anymore "just" an update, it is a big step, let's call it 2.0

I try to summarize what will be new in the Pécs-pogány LHPP scenery:

- The airport was aligned with it's real coordinates instead of default FS position.
- Brand new high detailed airport background.
- Photobackground extended, not only the airport but the vincinity is also covered.
- Extended vegetation pack.
- Extended autogen objects like houses, churches, shops, petrolstation etc.
- Brand new Utility pack contains electricity pylons, traffic signs, custom ILS localizer and glideslope devices etc. (approx. 50 objects)
- Custom light effects like obstacle lights, street lights etc.
- Terminal building: reworked textures, modeled inside, LOD's added.
- Firestation: reworked textures, LOD's added.
- Grey hangar: reworked textures, LOD's added, inside modeled, opening-closing door animation.
- Yellow hangar: reworked textures, some correction in the model.
- C152 and the Zlin parks during daylight front of the apron on the grass, at night they are in the grey hangar.
- Several gliders (brand new objects) are standing during summer and daylight on the grass.
- 3D grass around the runway and aprons.


FSX specialities:
- In vegetation and autogen pack we use the "drawcall batching" which increase the performance significantly (some cases doubles the fps!)
- Traffic on the roads.
- Buildings have custom reflection map, bump map and specular maps which will make them extremely realistic.


We estimate that we will release the FS9 version in few weeks and the FSX version in 1,5 month.

_________________________________________________________________________________________________


Úgy döntöttünk, hogy az új Pécs-pogány sceneryt 2.0-nak fogjuk hívni 1.1 helyett. Az oka: El?ször csak egy FSX verziót szerettünk volna csinálni, kés?bb úgy döntöttünk, hogy a repteret a valós koordinátáira toljuk, aztán kés?bb úgy döntöttünk ha már hozzányúlunk a sceneryhez akkor csinálunk benne pár apró javítást. Ma már ott tartunk, hogy a sceneryben már nincs olyan objektum, ami ne lett volna újra textúrázva vagy modellezve. Egy csomó új objektumot is hozzáadtunk.
Kiegészítettük a vegetációs és a ház (autogen) csomagjainkat. Minden objektum könyvtárat egy külön scenerybe raktunk. Az ötlet az, hogy minden sceneryhez ezt a könyvtár sceneryt fogjuk használni és amikor szükséges frissítjük. Ez olyan mint egy alap csomag, minden LHS sceneryhez kelleni fog majd. Még nem dönöttük el, hogy mi legyen ennek a könyvtár scenerynek a neve.
Ezeket a módosításokat figyelembe véve, azt mondtuk, hogy ez már nem csak update, ez egy nagyobb lépés ezért az új sceneryt 2.0-nak fogjuk hívni.

Megpróbálom összefoglalni, hogy mi lesz új a Pécs-pogány sceneryben:

- A reptér a valós koordinátáira lett tolva és nem az FS-hez igazítva
- A reptér backgroundja vagyis háttere (talaj) teljesen új, nagy felbontású lett.
- A fotóháttér nem csak a repteret, hanem annak környékét is lefedi.
- Kiegészített vegetációs csomag.
- Kiegészített objektum csomag, például: házak, templomok, üzletek, tankolóállomások.
- Teljesen új ún. utility csomag amely elektromos oszlopokat, közúti táblákat, egyedi ILS loc-ot és siklópálya berendezéseket tartalmaz (kb. 50 új objektum)
- Egyedi fény effektek, akadályelz? fények, utcai világítások.
- Terminál épülete: átdolgozott textúrák, megmodellezett bels?, LOD-val.
- T?zoltóépület: átdolgozott textúrák, LOD-val.
- Szürke hangár: átdolgozott textúrák, LOD-val, megmodelezett bels?, animált nyíló-csukó ajtóval.
- Sárga hangár: átdolgozott textúrák, néhány korrekció a 3D-s modellen.
- C152-es és egy Zlin parkol napközben az apron mellett a füvön, este pedig bekerülnek a hangárba.
- Nagyon sok vitorlázó (teljesen új objektumok) nyáron nappal a füvön állnak.
- 3D f? az apronok és a kifutó környékén.

FSX specialitások:
- A vegetációs és az autogen pakban használjuk a "drawcall batching" nev? opciót, ami a teljesítményt szignifikánsan növeli (néhány esetben duplázza az FPS-t!)
- Forgalom a környez? utakon.
- Az épületeknek egyedi reflekciós, bump és specular mapjuk van ami nagyon realisztikusá teszi ?ket.

Úgy számoljuk, hogy az FS9 verziót pár héten belül kiadjuk az FSX verziót pedig olyan másfél hónapon belül.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Johnny Test

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 54
    • HoverControl
Re:Pécs-pogány v2.0
« Reply #1 on: December 22, 2011, 13:32:25 PM »
Outstanding!
:o