Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 218320 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #480 on: March 09, 2010, 11:28:40 AM »
Köszi Zoli!

Akkor már tényleg nem sok van.

Quote
Úgy látom, érik a hétvégi átállás és a sceneryk kiadása. :)
Igen jó lenne meglépni a hétvégén.

Tegnap eltologattam a Papi-kat, az objects19.bgl-ben vannak, lehet nézni.
Ok.

Quote
Továbbra is kisebb igazítás az alapon és a felfestéseken (bevillognak a féknyom csíkokat tartalmazó poligonok), a, terminál material, ill. javasolnék bokrokat oda, ahol az FS2004 sceneryben is bokrok vannak. 

Jól értem féknyomokat és a terminált megoldod, nekünk bokrot kellene leraknunk?

Quote
Ugyanazt kérném, mint István, hogy csütörtökt?l (addig elvégzem ezeket az apróságokat) járjátok körbe a sceneryt, hogy durva hibák ne maradjanak.
Ez is ok.

Quote
AI forgalom témában esetleg lenne kedvetek alkotni?
Szerintem most ebbe már ne fogjunk bele, mert akkor megint egy csomó id? elmegy. Majd id?közben kiadunk egy AI packot a scenerykhez.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #481 on: March 09, 2010, 15:36:18 PM »
Jól értem féknyomokat és a terminált megoldod, nekünk bokrot kellene leraknunk?
Igen, erre gondoltam.

Lenne még egy kérdésem. A pár tujabokor és cserepes növény, amik a tweakelt FS9 MDL-ként a néz? felé forognak az FSX-ben csak álló lapok. Ha jónak látjátok, tehetünk egy próbát, hogy betennék egy-egy 90°-kal elforgatott második poligont a modellekbe, hogy egy kicsit térhatásúak legyenek, mint a többi növény. Nem nagy id?ráfordítás és talán jobbak lennének. 

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #482 on: March 09, 2010, 15:54:46 PM »
Szia!


Igen, ez nekem is felt?nt, csak elfelejtettem. Persze próbáljuk meg a 90 fokos trükkel.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #483 on: March 11, 2010, 11:58:05 AM »
Na id? közben elkészítettem az FS9-es readmet. Mindjárt megcsinálom az FSX-et is. Este pedig az FS9 telepít?jét is.
« Last Edit: March 11, 2010, 13:55:31 PM by tsGucci »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #484 on: March 11, 2010, 13:48:05 PM »
Na közben megcsináltam az FSX-es readme-t is, meg javítottam pár dolgot az FS9-ben is.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #485 on: March 11, 2010, 14:18:03 PM »
Persze az FSX readmeat elbazilikáztam. A készít?knél nagy marhaságot csináltam. Javítom! Nem megsért?dni !  :D

Ezekkel a hülye readmekkel is lehet szívni rendesen!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #486 on: March 11, 2010, 16:59:22 PM »
Nem láttam benne hibát, szerintem jó volt.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #487 on: March 11, 2010, 18:11:53 PM »
Sanyi ! ment egy privi

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #488 on: March 12, 2010, 09:13:46 AM »
Sziasztok,

Csuda dolgokat lehet az FSX materialokkal m?velni!
Tegnap felraktam a terminál épületre egy tükröz?d? üvegfelület materialt. Persze ett?l az egész fal mindenütt szép fényvisszaver?, üvegszer? felületté vált.  ??? Tudjátok mivel lehet beállítani azt, hogy a több külön poligonra való felbontás nélkül -amelyeken eltér? materialok lennének- , csak az ablakok legyenek tükröz?ek?
A specular map alfa csatornájának a megrajzolásával, no meg bizonyos material paraméterekkel, amiket pl. a teáskannán lehet megsasolni ;) Szóval, alakul.   

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #489 on: March 12, 2010, 11:31:20 AM »
Na csak hogy még szenvedjek a ReadMe-ken egy kicsit.

Kihagytam az FSX-b?l a "Season Changer"-t, meg persze a Kósa Gerg?t. Eme b?nömet este jóváteszem.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #490 on: March 12, 2010, 12:36:19 PM »
A lámpák miatt meg kellene említeni Bill Leaming segítségét és hozzájárulását a sceneryhez.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #491 on: March 12, 2010, 15:15:22 PM »
LHSM_Buildings.BGL
LHSM_Fences.BGL
terminal_spec.bmp

Fent vannak a javított kerítés és épületfájlok az ftp-n.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #492 on: March 12, 2010, 23:52:57 PM »
Újabb frissítések, a betonokat és a felfestett jeleket érintik:
LHSM_ADEX.BGL
LHSM_ADEX_CVX.bgl
LHSM_Grips.bgl
LHSM_Marking_Iv.bgl
LHSM_Marking_Rwy.bgl
LHSM_markings.bgl

Az LHSM_ADE.BGL és LHSM_ADE_CVX.bgl törlend?.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #493 on: March 13, 2010, 16:00:43 PM »
Zoli!

Szupi. Amiket törölni lehet azokat csak szedd le az ftp-r?l nyugodtan.

Akkor most tulajdonképen megvan a dolog? Kész?  :)

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #494 on: March 13, 2010, 17:58:25 PM »

LHSM_cars.BGL
LHSM_Evergreens.BGL

Kiszedtem a helipadról a chopper trélert és megjelentek a 2 poligonos tuják is.