LHSimulations

Scenery design => Scenery tudásbázis => Topic started by: HA-ECA on March 07, 2011, 19:44:46 PM

Title: Fs2004 táj simítás!
Post by: HA-ECA on March 07, 2011, 19:44:46 PM
Sziasztok! Tudtok valami programom vagy ötletet hogy egy adott területen hogyan tudok simítani vagyis hogy ne legyenek benne dombok sík területre gondolok!
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: m814 on March 07, 2011, 20:27:14 PM
Például SCASM-al.
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: HA-ECA on March 07, 2011, 20:35:16 PM
Köszi! Majd valahogy valahol utána olvasok a kezelésének!
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: m814 on March 07, 2011, 20:38:45 PM
Marha egyszer? egy txt fájlban tudod megadni a koordinátákat és az elevationt aztán a SCASM befordítja bgl-be.

Imhol egy példa.

; SCASM file created by Check Six! Designs
; based on the FSTflatten process
; Copyright(www.fs-traveler.com)

Header( 0  48.00 46.00 22.00 20.00 )
LatRange(  46.00 48.00 )


Set ( areamx 64 )
Area16N
 Elevation ( 109.728000
   47.50583         21.62500           ;1
   47.49694         21.63722           ;2
   47.47417         21.59972           ;3
   47.48278         21.58750           ;4
   

   
         
 )
END16



Sajnos csak északi tájolású négyszögletes flatten poligont lehetséges készíteni az FS9 alá.
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: HA-ECA on March 07, 2011, 20:45:13 PM
Biztos ami biztos ezt a példát elmentettem a gépen! Mondjuk így els?nek ismeretlenül azt se tudom hogy hogyan is kezdjek hozzá!
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: m814 on March 07, 2011, 20:53:53 PM


Header( 0  48.00 46.00 22.00 20.00 )  Ez a két sor a koordináták maximuma minimuma.
LatRange(  46.00 48.00 )



 Elevation ( 109.728000  --------------- magasság lábban
   47.50583         21.62500           ;1 --------------------bal fels? sarok
   47.49694         21.63722           ;2-------------------- jobb -"-
   47.47417         21.59972           ;3-------------------- jobb alsó
   47.48278         21.58750           ;4-------------------- bal alsó
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: super08 on March 07, 2011, 20:59:27 PM
Ugyanerre a célra szolgál egyébként a SBuilder is, illetve FSX-hez az ADEX-szel is lehet ilyesmit csinálni. Utóbbi talán a legegyszer?bb, lévén grafikus megoldású.
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: HA-ECA on March 07, 2011, 21:03:59 PM
Az SBuilder nem tudom miért de elindítás után hibával kifagy!
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: HA-ECA on March 07, 2011, 21:43:09 PM
Az SBuilder-t hova kell telepíteni? Az Fs f?könyvtárába vagy SDK-ba?

Itt a hibakód 

Run-time error '13'
Type mismatch
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: Swift on March 08, 2011, 16:49:21 PM

itt a link: - és megoldodik a hiba.

http://www.fsdeveloper.com/forum/downloads.php?do=file&id=68
Title: Re:Fs2004 táj simítás!
Post by: super08 on March 08, 2011, 17:55:32 PM
A tizedesjelre figyelni kell, azt - már csak a gmax miatt is - célszer? átállítani pontra a vessz?r?l.
A SBuildert gyakorlatilag bárhova telepítheted, de az említett helyekre teljesen felesleges, csak kavarodást okoz.