LHSimulations
Scenery design => Scenery tudásbázis => Topic started by: HA-ECA on February 24, 2011, 10:33:14 AM
-
Sziasztok! Esetleg tudtok valami programot amivel egy meglév? scenery bgl fájlát át tudom alakitani az FSD2004sdk ba hogy tudjam annak pl GPS adatit átírni?
-
A BGL visszafejtése nem minden esetben lehetséges hibátlanul,ráadásul egy meglév? objektum felhasználásához,módosításához többnyire a készít? engedélye is szükséges, még free cuccok esetén is.
Vannak viszont kifejezetten szabad felhasználásra szánt objektumok, ezek a bgl bütykölése és engedély nélkül is simán letehet?k bárhová akármelyik "scenery készít?" programmal.Az AVSIM-en és a Flightsim.com-on találsz egy kazallal.
-
nem igazán akarok én semmit se meg senkiét se! csak én csináltam egy scenery és nem mentettem el a fájlokat és most más hova is leszeretném rakni ezért szeretnék valami progit
-
Az gáz.
-
Találtam olyat hogy Scenery Maker nem tudom hohy ez vajon jó e.
-
BGLAnalyser asszem ami ilyet tud.
-
köszönöm a választ
-
Az SCDIS - Scenery Disassembler tud ilyet.
A bgl-t vissza fordítja egy .sca fájlba / szöveges fájl / - és ott megtalálod a koordinátákat.
-
köszönöm szépen
-
Swift esetleg te használtad már ezt a programot?
-
Igen, pont ilyenre használtam. - koordináta áthelyezésre.
-
Akkor tudnál nekem ebbe segíteni hogy induljak neki? vagy hogy kell ezt mert angol tudásom nem igazán tágas! ???
-
Ahogy, már leírtam: - betöltöd a .bgl-t és .sca-t generál ami szöveg file.
Kicseréled a koordinátákat, és vissza fordítod .bgl-be.
-
Na igen amit nem tudok a BGL hogyan töltem be próbálkozom itt cmd be nem jön össze sztem rosz parancsot adok neki meg
-
Az SCDIS_GUI.exe-t kell indítanod és a többi máris érthet?
-
Ok! Rendben köszönöm a választ akor úgy látszik rosz verzót szedtem le mert nekem csak scdis.exe van
-
Nekem ezt írja a readme:
Type at the DOS prompt of Windows9x or command prompt of Windows NT/2000.
scdis [option] <Scenery File Name> <Output file/directory name>
<Scenery File Name> should be the filename of BGL file.
Usually, SCDIS outputs only one file which specified by 'Output file/directory name'. If you omit the output file name, the bgl filename which extension is replaced is adopted.
SCDIS can directly analyze the compressed BGL file of FS2000/2002
-
szerintem neked a nm teljes a verziód, s?t a vissza fordításhoz kell egy scasm.exe- is.
-
Esetleg egy linket hogy mit töltsek le honnan?
-
Na akkro ahogy értem scdis bglb?l konvertál? scasm.exe bgl-be konvertál? scasm meg van már csak scdis kéne hogy eltudjam kezdeni
-
Igen, jól értetted.
bgl decompiler_scdis23 erre keres rá.
Free program
-
ez torrenten lehet csak letölteni?
-
Nem,
Az el?bb letöltötted a dos alatt futokat, és ezt tölsd le hozzá, és akkor grafikus felületem fut.
http://www.simviation.com/1/download-file?file=scdis_gui_11beta.zip
-
Köszönöm! Elnézést kérek a sok hülye kérdésem miatt eddig ez volt az els? dolog ami kifogot rajtam! Még1x köszönöm
-
mindenre abnormal program termination :S
-
Csak FS9-et fordít vissza !
-
Nekem Fs9 van fent! Gondolom az mindegy hova rakom a progit? Illetve én win7 64bit ultimate használok
-
Kiválasztom a BGL megadom neki hova mentse el az sca fájlt és CTRL+D erre jön ki az abnormal
-
Küld át mailban a bgl-t és megnézem.
Ha, nálam fut,akkor op - rendszer.
-
kéneegy mail cím
-
Szerintem a nevem alatt ott van, vagy az info@lhsimulations.com
-
igen
-
Meglehetett oldani, de másképpen.
BGL-b?l xml-t és mdl-t készíteni.
az XML-ben látod és átírhatod a koordinátákat és utána visszafordítod bgl-be
-
<!--
decoded by bglxml on 2011-02-26, 19:40:55
-->
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance'
xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd" >
<!--
Object type: 0x0000002B
offset: 0x00000070
group count: 1
unknown1: 0x00000005
table size: 0x00000010
-->
<!--
LatInfo: 0x00000000, offset: 0x000000B0, length: 0x0001B38C, count: 1
-->
<ModelData
name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71"
sourceFile="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71.mdl"
fileOffset="0" />
<!--
Object type: 0x00000025
offset: 0x00000060
group count: 1
unknown1: 0x00000001
table size: 0x00000010
-->
<!--
LatInfo: 0x0085B9E7, offset: 0x00000080, length: 0x00000030, count: 1
-->
<!-- SceneryObject, offset 0x00000080 (128) -->
<SceneryObject lat="48.258167" lon="21.429333" alt="0.00"
altitudeIsAgl="TRUE" pitch="0.00" bank="0.00" heading="66.99"
imageComplexity="NORMAL">
<LibraryObject name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71" scale="1.00" />
</SceneryObject>
</FSData>
-
ok! akkor bglxml el csinálok xml fájlt de hogy alakítom át mdl.be?
-
mint látod :o :o
<ModelData
name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71"
sourceFile="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71.mdl" fileOffset="0" />
Azt is megcsinálja, azért oda kellen figyelned is mert akkor, hiába mnden !!! >:(
-
Egy isten vagy! Köszönöm
-
Lepróbáltam a vissza fordítást is, az is m?ködik !!!
-
Nagyon Jó:) f?leg hogy bglcompal is meglehet csinálni a vissza utat! persze és nem kell megint elejét?l kezdenem mindent! Hálám üldözni fog!