Sziasztok,
Töltöttem fel a javításokból és kiegészítésekb?l párat.
1. Bekerültek az autók: LHSM_cars.BGL
(Textúrák:nissan.bmp, ixc856.bmp, gov392.bmp, carlib_b.bmp, carlib_a.bmp, biw314.bmp)
Ezzel kapcsolatban azt kérném, hogy ezentúl, ha új objektumokat adtok a sceneryhez, amiknek az elhelyezési információit általában az objects.bgl tartalmazza, ha lehet, készítsetek egy külön xml-t, vagy bgl-t az elhelyezésükhöz. Mivel az Fs2004 és az FSX objects.bgl nem lehet ugyanaz, ilyen esetben egyenként ki kell szedegetnem az új tárgyakat az xml-b?l és áttennem egy másikba. Ez teljesen felesleges munka, ha eleve külön készítitek.
2. Lámpaoszlopok effektekkel: LHSM_Pylons.BGL
3. A bevilágítás Bill módszere szerint: LHSM_ADE_Light_OBJ.BGL
4. A régi és a cargo terminál: LHSM_Buildings.BGL
( Az utasterminállal még z?r van. A terminal_a.bgl-lel a jelen formában nem tudok mit kezdeni. Mivel tweakelt bgl (FS2002???)
vagy kellenének a pontos elhelyezési adatai, vagy egyetlen bgl-ben legyen, ami jó FSX alatt is. A terminál épület mindenképpen külön legyen a kertecskét?l.)
5. LHSM_ADE.BGL : javítva a várakozási vonal festéscsíkja
8. objects17.BGL (objects16.bgl , stb. törlend?!)
Ezeken kívül pár, az FSX-nél felesleges bgl-t és textúrát töröltem az ftp-r?l.
Tegnap még kifelejtettem, hogy ígértem korábban, hogy a kiszedett árnyékokat próbálom helyes material-beállításokkal visszatenni, nem felejtettem el.
Kérdezem, hogy az FS2004-verzióban keskenyebbre igazítottátok-e a pályán a középs? szaggatott festés vonalát?