Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 220061 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #105 on: November 29, 2009, 15:53:52 PM »
Kép

Köszi Zoli, letöltöttem és nézem :)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #106 on: November 29, 2009, 17:51:16 PM »
A kerítésben egy hibás részr?l tudok, a zöld lépcs?knél lév? kerítés-szakasz kívülr?l nézve nem jól látszik át. Meg tudnád esetleg keresni a hozzá tartozó .xml-részt, vagy koordinátákat?



Szia Zoli, nagy gratula a munkádhoz!
A kerítéseken végig mentem, és sajnos nem csak egy helyen van az amít írtál, de gondolom  ezt a többi heklyen is orvosolni tudod.
A kerítésen kivülr?l és belülr?l a terep az jól átlátszik, de ha a "sárkányomat" :)  viszem oda, sok helyen kívülr?l nem látszik.
Ez picit zavaró híba csak ! de benne van.
Van, még egy olyan észrevételem, ami nálam korábban is megvolt. -de rájöttem hogy csak ?szi évszakban áll fenn.
Ha, nyári id?szakot állítok be, akkor a 34-es irányból nekem is tökéletes a pálya vége,
Esetleg, Te is próbáld ki.



Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #107 on: November 29, 2009, 18:36:34 PM »
A 34-es hiba.
A Boldi képeit nézve és ha csak ?sszel jelentkezik a probléma én a bg_8_FA.bmp környékén néznék szét.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #108 on: November 29, 2009, 19:04:51 PM »
Köszönöm az észrevételeket. Rájöttem, hogy mi volt a hiba és javítottam. Nemsokára felteszem újból a kerítéseket tartalmazó bgl-t. Az 50m-es kerítés-szakaszok material beállításában az egyik érték nem jól szerepelt. Most végignézem a többi kerítésmodellt (amint a kisfiaim újra a modellez?s géphez engednek) , hátha másikban is van ez még.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #109 on: November 29, 2009, 19:41:55 PM »
Nálam az alábbi bgl-lel már jónak látszik.


Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #110 on: November 29, 2009, 19:59:09 PM »


Letöltöttem Zoli, és kicserélem !

És nézem is !

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #111 on: November 29, 2009, 20:13:27 PM »
Szia Zoli,

Látszik, hogy ebben már a kisfiaid is segítettek, mert egy rossz szavam sem lehet:)

kivül belül átlátszik!!!   klassz !


Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #112 on: November 29, 2009, 20:38:09 PM »
Örülök, hogy megnézted és alakulgat is.

Inkább a tudásbázishoz tartozó infó, most találkoztam el?ször ezzel a feladattal:
Hogyan lehet egy rengeteg egyforma tárgyat tartalmazó xml fájlból megtalálni pl. egy rossz helyen lév?nek a kódrészletét? A megoldás: ADE.
1. A reptér megnyitása után be lehet importálni scenery objektumokat tartalmazó xml-t.
(Ha nincs még a modell regisztrálva, hibaüzenet jelzi, hogy melyik mdl-eket kell bemásolni az ADE work könyvtárába.)
2. Ezután grafikus felületen látszik minden tárgy. Indítjuk az FSX-et, slew módban a kérdéses helyre megyünk, majd az ADE-re visszaváltva kapcsoljuk az FSX-hez.
3. A gépünk helye megjelenik az ADE felületben. A kérdéses tárgyon kattintva megjelenítjük az xml kód-részletét.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #113 on: November 29, 2009, 20:55:39 PM »

Nagyon érdekes, és érthet? amít írsz.
Lehet, hogy arra csábít próbáljam emg én alkalom adtán:)
Kíváncsi lettem rá :)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #114 on: November 30, 2009, 08:50:46 AM »
A megoldás: ADE.1. A reptér megnyitása után be lehet importálni scenery objektumokat tartalmazó xml-t.
(Ha nincs még a modell regisztrálva, hibaüzenet jelzi, hogy melyik mdl-eket kell bemásolni az ADE work könyvtárába.)
2. Ezután grafikus felületen látszik minden tárgy. Indítjuk az FSX-et, slew módban a kérdéses helyre megyünk, majd az ADE-re visszaváltva kapcsoljuk az FSX-hez.
3. A gépünk helye megjelenik az ADE felületben. A kérdéses tárgyon kattintva megjelenítjük az xml kód-részletét.

Egyetértek Veled én is szemezgetek vele, nagyon sok kombinált funkció van benne.
http://www.airportdesigneditor.co.uk/

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #115 on: November 30, 2009, 10:51:29 AM »
Ha megnézitek még páran FSX alatt a sceneryt és nem látszik már több hiba az átalakításban, összecsomagolom a forrásfájlokat és elküldöm, vagy feltöltöm egy tárhelyre.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #116 on: November 30, 2009, 11:03:26 AM »


Zoli, A 34-es pálya végét megnézted Te is?
Nálam az ?szi évszkban, és csak ebben továbbra sem jó.
Igazoljátok vissza, hogy ez csak nálam hiba?
El?re is köszi.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #117 on: November 30, 2009, 12:59:21 PM »
Szia Boldi,

A ground bgl (LHSM_Ground.bgl), amit az FSX-hez készítettem, csak a nyári textúrákra van.
Ha nálad ?szi jelenik meg, akkor két lehet?ség lehet:
1. Nem vetted ki az eredeti lhsm_bg_      .bgl-eket, így alulról el?t?nik az FS2004 eredeti ?szi  ground, hibás megjelenést okozva.
2. Átmásoltad/átnevezted magadnak az ?szi textúrákat a nyáriak nevére, és így használod, ez esetben tévesztettél az egyiknél.

A natív FSX 4 évszakos bgl készül, este talán láthatom már a 4 évszak közül legalább az egyiket :)
(A többihez össze kell másolni egy-egy bmp-be a 8-8 textúrát, 5 évszak+night+blendmaszk, szóval babra lesz.)
 

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #118 on: November 30, 2009, 13:23:05 PM »
1. Nem vetted ki az eredeti lhsm_bg_      .bgl-eket, így alulról el?t?nik az FS2004 eredeti ?szi  ground, hibás megjelenést okozva.
 
Szia Zoli, valószín? akkor az 1-es pont okozza a hibát.
Leellen?rizem este, és javítom.

Egyébként nagyon klassz munkát végeztél és nagyon tetszik!!!
A másik dolog, hogy nagyon sokat lehet ebben a témában tanulni t?led, és ezt is köszönöm !!!
Bízom benne, sok közös munkában megtérül a "befektetés"

Ezennel akkor késznek is tekinthet? ? -az LHSM FSX konverzió !

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #119 on: November 30, 2009, 21:14:12 PM »
Zoli!


Köszi a munkát. Péntekig nem vagyok otthon, de utána megpróbálom mindenképpen.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary