Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 220063 times)

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #135 on: December 11, 2009, 19:15:36 PM »
Halihó!
Boldi új dimenzióba helyezte a chopper trailer fogalmat!  :D Némi ügyeskedéssel sárkány-trambulinnak is beválik. Azt szeretném már látni, hogy valaki le tud rá szállni helikopterrel FS normál módban.
Nekem még sosem sikerült... :-[

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #136 on: December 11, 2009, 19:16:45 PM »


Tudom ez kákán a csomó :) 
De egy ilyen sarok kerítéshiányt látok.


Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #137 on: December 11, 2009, 19:20:17 PM »
Azt szeretném már látni, hogy valaki le tud rá szállni helikopterrel FS normál módban.

Wilco.

Quote
Tudom ez kákán a csomó   
De egy ilyen sarok kerítéshiányt látok.

Ez a VIP utasbejáró! ;D

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #138 on: December 11, 2009, 19:22:54 PM »
Wilco.

Ez a VIP utasbejáró! ;D

Sanyi,   :)  Hát így jártam:)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #139 on: December 11, 2009, 19:28:14 PM »

 Szia  Zoli,


 nem látszik a betonon a pálya száma, régebben ez megvolt !

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #140 on: December 11, 2009, 19:31:54 PM »
Rányitottam, FS2004-ben is megvan a hézag a kerítésben. Azért bedrótozhatjuk.
 

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #141 on: December 11, 2009, 19:40:43 PM »
Rányitottam, FS2004-ben is megvan a hézag a kerítésben. Azért bedrótozhatjuk.


Mondta is a Sanyi, hogy  VIP bejárat:)  ....azonnal.

Talán valami köze van hozzá?:)

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #142 on: December 11, 2009, 19:47:38 PM »
Megnéztem a számot, ebb?l a helyzetb?l nálam sem látszik, pedig megvan a festés.
Biztosan látszania kellene?

A VIP bejáratot tréfának vettem... Mi van ott valójában? Tényleg lyuk?
Bocs a tájékozatlanság miatt de mit jelent a Wilco? 

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #143 on: December 11, 2009, 19:54:20 PM »
Sziasztok!

Igen, látszania kellene. FS2004-ben benne kell lennie, ha mégsem akkor hétvégén megyek optikushoz, majd házirvoshoz cavintont feliratni.

VIP bejárat tényleg tréfa. Nemtom. Valahogy lemaradt. Akkor azt az FS2004-ben is be kell foltoznunk.

Wilco, a fóniában a "will comply" avagy "végre fogom hajtani" megfelel?je.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #144 on: December 11, 2009, 19:56:37 PM »
Köszönöm.

Helivel repkedtem egy kicsit a pálya felett, FS2004-ben sem látszanak abból a helyzetb?l a számok. Mi legyen?

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #145 on: December 11, 2009, 20:04:39 PM »
Köszönöm.

Helivel repkedtem egy kicsit a pálya felett, FS2004-ben sem látszanak abból a helyzetb?l a számok. Mi legyen?

Tényleg ott van de felülr?l valmiért mégsem látszik !!!   - nem értem, :(

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #146 on: December 11, 2009, 20:07:55 PM »
FS2004-ben sem látszanak abból a helyzetb?l a számok. Mi legyen?

Az gáz. Nagy gáz. István! Van valami ötleted?
Valószínüleg valami layerezési probléma van. Én holnap megnézem.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #147 on: December 11, 2009, 20:09:28 PM »
Nézegettem különböz? zoomokkal, több magasságból, dettó.
Tudja valamelyik?tök, hogy honnét kellene már látszódniuk?
A szabályzatban megvan, hogy mekkora számok kellenek, azt lehet ellen?rizni, hogy jó-e a méret.
esetleg pár centit megemeljük a réteget, talán attól is változik a megjelenítés.
 

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #148 on: December 11, 2009, 20:17:23 PM »

Zoli, olyan mintha lenne körülötte egy sötét négyszög, és nagyobb magasságból az látszik át, ill. mintha az letakarná! :(

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #149 on: December 11, 2009, 20:22:27 PM »
A képen talán látszik amít írtam.