Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 220145 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #165 on: December 13, 2009, 16:57:36 PM »

Szia Zoli,

Feltettem ide  kb:  35 Mega

LHSM.JPG

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #166 on: December 13, 2009, 19:39:38 PM »
Ez óriási! Kössz szépen!
Bármit le tudsz így szedni?

Megnéztem, a letöltött kép szerintem nem LHSM, hanem másik reptér, LHSA, vagy Pápa?
Vagy nem ittam ma eleget?

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #167 on: December 13, 2009, 19:56:50 PM »
Ez óriási! Kössz szépen!
Bármit le tudsz így szedni?

Megnéztem, a letöltött kép szerintem nem LHSM, hanem másik reptér, LHSA, vagy Pápa?
Vagy nem ittam ma eleget?

Pedig én sem ittam, akkor  bizti rossz poziciókat írtam be:)

Bármit lelehet ezzel szedni. M?ködika próba verzió.


Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #168 on: December 13, 2009, 19:57:17 PM »
Helyesbítek, nem LHSA, vagy Pápa van a képen, de akkor mi?

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #169 on: December 13, 2009, 19:59:50 PM »
Hú de jó, az FSET óta nem láttam ilyen jó cuccot. Akkor Kiliti jön le ezerrel?

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #170 on: December 13, 2009, 20:05:11 PM »
Nagyon jó ez a progi !

Átküldöm!!!

A textura err?l a használható  Neked?
ADE alá is bevihet?.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #171 on: December 13, 2009, 20:07:56 PM »
A kép nekem leginkább Taszárnak t?nik. De a GE taszár képe nem teljesen ilyen...Vagy ezek a régi repterek mind egyformák?

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #172 on: December 13, 2009, 20:11:50 PM »
Lehet, hogy nem vagyok még rutinos a poziciók megadásában.

De a lényeg, hogy ezzel sokmindent lelehet szedni

Küldöm a progit!   

SoftOnPc.Universal.Maps.Downloader.v5.6-BEAN.zip

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #173 on: December 13, 2009, 20:25:42 PM »
Nagyon köszönöm! Mindjárt próbálom.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #174 on: December 13, 2009, 21:22:40 PM »
Helyesbítek, nem LHSA, vagy Pápa van a képen, de akkor mi?

Hát Taszárt szedtem le. picit elbódultam:)

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #175 on: December 13, 2009, 21:42:36 PM »
Most tudtam kipróbálni, zseniális a progi, és nagyon-nagyon gyors.
Megemlíteném, hogy a FSX resample toollal kombinálva perceken belül elkészíthet? vele a ground bgl tetsz?leges területre. Utána jön a feketeleves: a fotó alapra az autogen annotatorral tájat varázsolni.

Köszönöm mégegyszer  :D

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #176 on: December 14, 2009, 09:41:25 AM »
Zoli, Boldi!

Egy kicsit elkalandoztatok, elvesztettem a fonalat. Ha valami nagy általánosságról van szó és úgy gondoljátok, akkor átemelem egy másik témába. Igaz a scenery tudásbázist is jó lenne gazdagítani.

Nekem csak most esett le hogy szerintem a piros fények az épületek tetejér?l hiányoznak. Meg kell néznem megint. Elméletileg a kémény is füstöl decemberben és januárban. Akkor viszont a probléma az attach toolban lesz. De nem gond mert a source file-ok megvannak, csak FSX SDK-val kell akkor kiexportálni.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #177 on: December 14, 2009, 10:24:22 AM »
Szia,

Igen láttam, hogy a piros fények sem világítanak, szóval úgy általában, az attach toollal és effektekkel készített fények sehol sem világítanak. Megcsinálod a lámpák FSX-es exportját? Ugyanazok az effekt nevek jók, a hierarchiában kis háromszögekhez kell az effekteket csatolni.
Id?szakos füsre sajnos FSX-ben azt hiszem, hogy nincs lehet?ség. Füstöl, vagy nem.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #178 on: December 14, 2009, 10:34:01 AM »
Szia!

Megpróbálom megcsinálni. Bár ezelött valmiért nem tudtam exportálni az FSX SDK-val, de majd megint megpróbálom.

Most jelenleg kicsi kockákhoz van rendelve az effekt. Szerintem újra csinálom az egészet. Törlöm a kockákat és újakat hozok létre. A fényeket lehet ugye úgy állítani hogy csak különböz? napszakokban világítsanak? Ha nem akkor az marha hülyén fog kinézni.


Tényleg az évszakos backgrounddal meg fákkal jutottál valamire? Sikerült megoldani?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #179 on: December 14, 2009, 11:20:44 AM »
Remélem, hogy magában az effektben kódolva van, hogy csak id?szakosan világítson a lámpa. Még ezt meg fogom nézni.
Az utóljára feltett _v04 változatban a background szerintem már 4 évszakos és éjszakás.
Egyedi fákat szerintem nem lehet 4 évszakosra készíteni az fsx-hez. Egy megoldás, hogy a default fák közül kicseréljük néhánynak a textúráját a sajátokra, így csinálják a fa kiegek készít?i is.... Bár szerintem nem lenne olyan hatalmas meló a az egyedi fákat fsx alap fákra kicserélni. Azok sem olyan rondák, és 4 évszakosak.