Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 220153 times)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #285 on: January 18, 2010, 09:36:28 AM »
No igen.
Ezt az autogen dolgot én is zsákutcának érzem.
Az autogen nagyban függ a user általl használt beállításoktól s?t az FS pillanatnyi "hangulatától" is.
Nálam legalábbis nem jelenik meg kétszer ugyan úgy  (FS9).
Szerintem addig amíg erre az évszakos vegetáció problémára nem talál valaki valami kiskaput,használjuk mi is a textúra csere-bere megoldást.
Kell egy jól érthet? manual (amit persze a felhasználók 90% nem fog elolvasni ;D) világosan leírva benne hogy mit mikor kell kicserélni.
Kár az energiát tovább erre fecsérelni.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #286 on: January 18, 2010, 09:40:18 AM »
Egyetértek az Istvánnal! Majd a manualba szájbarágósan beleírjuk! Ha majd lesz jobb megoldás akkor adunk ki új verziót.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #287 on: January 18, 2010, 09:41:03 AM »
A reptér területén lév? növényeket egyetlen .bgl tartalmazza.
A korrekt évszakos változat beállítását meg lehet úgy oldani, hogy ezt a bgl-t elkészítjük 4 változatban, és leírjuk a felhasználóhak, hogy az évszak szerint melyiket hagyja a scenery mappában.
Ha megvan az els? bgl, a többit a GUID-ok cseréjével egy xml-ben perceken belül le lehet gyártani. Ez a megoldás t?nik a számomra egy ésszer? kompromisszumnak.
Van más ötleletek?

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #288 on: January 18, 2010, 09:43:40 AM »
Igen ha csak 1 file-t kell cserélni az mindenképen jobban hangzik, egyszer?bb. Esetkeg a file-ok nevébe be lehet rakni melyik évszakhoz tartozik? Hogy késöbb a felhasználó ne keverje össze?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #289 on: January 18, 2010, 09:46:33 AM »
Na ja de milyen nyelven?
Bocs! De ugye nem én lennék ha nem.... :P
Na akkor most komolyan.Ez szerintem is jó.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #290 on: January 18, 2010, 09:47:52 AM »
Úgy látom, hogy mindhárman ugyanazt gondoljuk. Az el?z? hozzászólásomat úgy írtam, hogy nem láttam a véleményeteket.

Akkor a többi feladat:
A pályát és az apronokat újra fordítottam, a jelenlegi kinézetet az ftp-re tettem, egy csak az alapot tartalmazó v05 csomagban. Ett?l csak annyi eltérés lesz már, hogy a textúrát tegnap átmásoltam egy másik, üres helyet tartalmazó meglév? textúra lapra. Este felrakom azt is, egy komplett csomagban.
A kerítéssel molyoltam, de még nincs meg, nagyon türelemjáték.

 

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #291 on: January 18, 2010, 09:58:14 AM »
István,
Lenne kedved és id?d LM-ot készíteni a taxiút tábla textúrához?
Sok cuccról van szó, de mdl tweakerrel hamar hozzá lehetne adni a modellekhez az éjjeli mapokat.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #292 on: January 18, 2010, 09:58:57 AM »
Múltkori bevásárló utam során találtam egy ilyet Géza bácsi boltjában

http://addonsfs2004x.blogspot.com/2009/12/fsaddon-fencebuilder-pro-fs2004-e-x.html

Meg is vettem de még sajnos nem próbáltam,azért hátha segít.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #293 on: January 18, 2010, 10:00:37 AM »
Az FS9 módszer nem jó?Mármint egy LM textúra,
 mert az meg van gyorsan

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #294 on: January 18, 2010, 10:05:57 AM »
Persze, egyetlen textúra lapról van szó, azon van az összes textúra. Csak arra gondoltam, hogy az FS9-es modelleket kell egyenként tweakelni.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #295 on: January 18, 2010, 10:07:01 AM »
Az Sanyit ismerve kb. 2 perc

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #296 on: January 18, 2010, 10:13:05 AM »
Rendicsek ma meglesz.
A Debreceniekkel nem lesz ilyen gond mert az max akkor világít ha avar égetéskor meggyullad rajta a matrica.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #297 on: January 18, 2010, 10:17:22 AM »
Az Sanyit ismerve kb. 2 perc

Köszönöm a bókot  :) De már megtanultam : "A kapkodás a selejt bölcs?je."

És akkor ezt az FS9-es verzióba is bele kell tenni. Hogy megegyezzen v1.00-kor.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #298 on: January 18, 2010, 10:25:04 AM »
Ha elkészül az FS9 változat, küldjétek át az mdl-eket és megy az FSX-be.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #299 on: January 18, 2010, 10:28:54 AM »
Ha elkészül az FS9 változat, küldjétek át az mdl-eket és megy az FSX-be.
Rendben.

Zoli!

Elméletileg az FS9 v1.00-ban javítani akartuk a vonalazást is, mert innen-onnan hiányzik. Viszont azt anno a Gábor csinálta, viszont már jó régóta nem beszéltünk vele. Te azt vissza tudod bontani gmax-ba, hogy be tudjuk fejezni?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary