LHSimulations > Magyar

Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések

(1/9) > >>

tsGucci:
Sziasztok!


Fejlesztések történnek a budapesti reptéren, amit a sceneryben is szeretnénk követni. Állóhelyek és a hozzátartozó csápok is módosulnak. Így tervezzük az 1.4-es verziót. Ha már bele kell nyúlni a scenerybe, akkor szeretnénk egyszerre több mindent megcsinálni. Ha van javaslatod, hogy min kellene javítani, kiegészíteni a sceneryt akkor ebbe a topikba várjuk! Előre is köszönjük!

imhotep:
Sziasztok,
Kihasználva a lehetőséget bátorkodom én elsőnek javaslatot tenni. A scenery legalábbis az én gépemen tényleg nagyon jó. FSX-et használok. A PAPI light-ok nem annyira fényesek, mind más scenery esetén, de tudom, hogy ez a realisztikus, ezt nem is tartom hibának, bár kicsit későn jelenik meg, kb.1000 láb magasan. Az AFCAD file viszont nem tökéletes. Egyrészt bizonyos kapuknál (föleg 31-34) a GSX meghülyül, össze vissza pushback-ol. Ezt nekem sikerült kicsit módosítani egy AFCAD editorral (remélem nem baj), de jó lenne, ha alapból is működne. A másik, hogy a chartok szerint az ILS 308° ill. 128° -os headinget ad meg, a sceneryben viszont 310° és 130°-os heading van. Végül is ez nem annyira nagy gond, mert az addon gépek automatikusan módosítják a course headinget az FSX-hez, de realisztikusabb lenne.
Egyelőre ennyi jutott eszembe. Ill. még egy extra kérdés, nem lehetne-e esetleg megoldani a gateway-ek működését, mint pl a Drzewieckiék? Az Aerosoft AES biztos jól működik, de sokunknak GSX-e van, és még szebb, jobb lenne a scenery, ha működne azzal is.
Köszi a lehetőséget, szuper munkáitok vannak, csak így tovább.
Üdv, Zsolt

Topi:
Sziasztok!

Szerintem teljesen jó a scenery, fps barát, éjszakai világítás terén pedig nincs hozzáfogható... Nekem egy olyan felvetésem lenne, (amitől lehet sok olvasó most felfog nevetni) hogy nem lehet egy configuratorba berakni hogy akarod-e a bádogépületeket vagy sem? Őszintén szólva nekem nagyon nem tetszik az az állapot, ahogy a reptér most kinéz, ezzel a fapados várók eltüntetésével pedig rögtön felszabadulna 2 kapu. Nem tudom, hogy a beton felfestéseivel mennyit kéne vacakolni (gurulóutak, parkolóhelyek a 2B-nél), de hátha nem túl macerás megcsinálni.

Topi

almostatys:

Sziasztok!
Itt egy cockpit landing videó a youtube-on és észrevettem,hogy LHBP-n a 42-es kapu és a Skycourt között egy folyosó szerü (vagy irodák) épületrész hiányzik a sceneryből. Gondolom még a Skycourt építési munkálataiból maradt vissza és megtartották. Várható esetleg egy következő update-nél ennek lemodellezése?
Itt a videó amit néztem és 2:50-től látható amire gondolok,mikor a gép ráfordul a 42-es kapura.

https://www.youtube.com/watch?v=FzJ2wNc-CBU

alexking:

--- Quote from: almostatys on July 25, 2015, 19:31:19 PM ---Sziasztok!
Itt egy cockpit landing videó a youtube-on és észrevettem,hogy LHBP-n a 42-es kapu és a Skycourt között egy folyosó szerü (vagy irodák) épületrész hiányzik a sceneryből. Gondolom még a Skycourt építési munkálataiból maradt vissza és megtartották. Várható esetleg egy következő update-nél ennek lemodellezése?
Itt a videó amit néztem és 2:50-től látható amire gondolok,mikor a gép ráfordul a 42-es kapura.

https://www.youtube.com/watch?v=FzJ2wNc-CBU

--- End quote ---

Igen, ez megvan a mai napig, mert ez a kis épület A1-A3 buszos beszállítókapuként üzemel.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version