Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 217926 times)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #45 on: November 19, 2009, 18:35:13 PM »
Szia!
Milyen növényhez milyen hozzájárulás??
Ha emlékezetem nem csal meg, nem raktunk be semmit ami nem a miénk lett volna.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #46 on: November 19, 2009, 18:49:03 PM »
Sziasztok,

A növényeket ma megnézem, valószín?leg rosszul emlékeztem. Ha mégis találok kérdéses fákat, jelzem.

A szélzsák nem gond, az fsdeveloperen oldalon találhatót már betettem Pécsen az FSX-be, m?ködik, jó lesz LHSM-re is. Sajnos 4 évszakos custom sceneryre az FSX-ben nincs lehet?ség. Annyit tehetünk, hogy külön mappában lesznek az évszakos textúrák és a felhasználó bemásolja, ami éppen kell. Pl. az Aerosoft is külön kis telepít? progival oldja ezt meg, ami elvégzi a másolgatást. Jobb megoldást nem tudok. Alertet talán lehetne err?l kérdezni, bár szerintem ? sem tud mást mondani.
Az Afcad-ot még nem is néztem, igazság szerint m?ködnie kellene az FS2004-esnek gond nélkül.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #47 on: November 19, 2009, 18:57:53 PM »
Fákhoz kellenek neked a gmax file-ok? És a kerítéshez? Ha nem kell az jó, ha kell akkor van egy kisebb bibi, bár az is megoldható.

A szélzsák visszavonva. M?ködik, de csak akkor ha mindkét szélzsák látható, ez egy ismert "bug" még az FS2004-b?l amit mikrofos kollégáknak nem sikerült orvosolnia, de ahogy a következ? mondataidat olvasom, már nem is csodálkozom.

Egyszer?en le vagyok döbbenve. Az FSX nem tudja a season-t. És én ezért még anno egy rakat pénzt adtam ki? Én marha...

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #48 on: November 19, 2009, 19:03:54 PM »
Dehogynem tudja az évszakokat. A default terepen minden 4 évszakos, szerintem szépek a fák is. De valamiért nem mondják meg, hogyan kell készíteni. Használja mindenki a sceneryjéhez a default cuccokat, amik m?ködnek. Így van ez pl a pályákkal és az es? effektekkel is. Nincs az SDK-ban, hogy hogyan lehet szépen elkészíteni.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #49 on: November 19, 2009, 19:05:14 PM »
Ez azt jelenti hogy pl. a mi fáinkon nem lesz évszakos textúra, vagy csak a backgroundon nem tudja?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #50 on: November 19, 2009, 19:13:09 PM »
Eddig azt figyeltem meg, hogy azok az addonok, amik a default fákat javítják, lecserélik az alap növényzetet, nem kiegészítik. Talán valamelyik fórumban van err?l is infó.
Pillanatnyilag megelégednék a másolásos módszerrel, pillanat alatt lehet az összes textúrát cserélni, míg megoldani ezt a feladatot szerintem sokkal tovább tart.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #51 on: November 19, 2009, 19:48:32 PM »
Megvan a fa library. ag_treelib_11. Gyanús volt a pálmafa. Szerencsére szabadon használható.
A sceneryben nem találtam meg, lehet, hogy nincs is benne, csak a textúra.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #52 on: November 19, 2009, 19:57:33 PM »
Huú  klassz, 




Ügyesen megoldottad, szépen alakul ez!!



Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #53 on: November 19, 2009, 19:59:08 PM »
Húhh!
Pálmafa??Pedig nem is iszok ;D
Megnézem.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #54 on: November 19, 2009, 20:06:52 PM »
Soha?
Nekem jól esik modellezés közben egy-egy pohár bor.


Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #55 on: November 19, 2009, 20:10:18 PM »
Swift,

Köszönöm. Amúgy, az ez az átalakítás sem jött volna létre Papírzacsi segítsége nélkül.
Jól látom, hogy nálad már ?sz van? Alapból, vagy állítottad?

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #56 on: November 19, 2009, 20:12:00 PM »
Ez az egy káros szenvedély amit?l mentes vagyok,de igyekszem a többivel kompenzálni ;)

Sorry!Igazad van

Megvan a huncutság.
trees_a.bmp
 Papírzacsitól kaptunk egy a default növényzetet tartalmazó bgl-t volt egy próba vele ehez használtuk ezt a textúrát de aztán maradtunk a sajátunknál.Viszont a textúrát valami trehány ember benne felejtette. :-[
Nyugodtan törölhet?.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #57 on: November 19, 2009, 20:15:20 PM »
Igen, nekem is úgy t?nt. Végigkerestem a GUID-okat, de nem találtam a sceneryben.
No, akkor nyugodtan növényezhetek, nem lesz kalózkodás.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #58 on: November 19, 2009, 20:30:52 PM »

Pateszi,
Látszik a munkádon, munkátokon, hogy ti is  "örömmel"  nyomjátok! Az meg természetes, hogy összedolgoztok ! -van eredménye. Papírzacsinak is gratula.


Alapból van nálam az ?sz, nem állítottam.

Az alábbi képeken látszk a fák még nem tökéletesek, ill a kerítés sem látszik át.
Ezeket lehet még javítani?




Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #59 on: November 19, 2009, 20:44:59 PM »
Köszi,

Szóval az FS2004 SDK-val készített 4 évszakos fák "m?ködnek" az FSX-ben is, csak hibás az átlátszóságuk.
Épp ennek fogok most nekilátni, hogy átalakítsam ?ket, ehhez FSX material kell. Viszont 4 évszakosra nem tudom alakítani, csak úgy, ha az évszakos textúrákat kézzel kell bemásolni, ha valaki évszakot akar váltani.

Eddig egy fórumon sem láttam megoldást arra, hogyan lehet a default fákhoz hasonlóakat készíteni.
Ha tudja valaki, jelezze. Meg lesz a kerítés is, ott nincs ilyen gond.