Author Topic: LHBP 1.2 Esti idöben eltünnek az utak ,parkolók és gurulók textúrái ...  (Read 9032 times)

Offline N3su

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
LHS_LHBP_X 1.2
Ahogy esteledik úgy megsz?nik a reptér úthálózatának és parkolóinak a textúrái  .
Valaki tud megoldást ?




« Last Edit: December 25, 2013, 16:03:27 PM by N3su »
Ínyenc üdvözlettel
N3su

Offline Boldizsár

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.760
Szia!
FSX vagy P3D alatt van ez?

DX 10 nincs bekapcsolva?
« Last Edit: December 26, 2013, 09:29:11 AM by Boldizsár »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Zlin142

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 436
A fenti menüsávból ítélve ez FSX.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline N3su

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
FSX és DX 10 !!!

LHPP -n megtudtam oldani a DX 10 problémát és nagyon szívesen elküldöm a javított textúrát ,ami hibás volt és egy nagy fehér foltot képzett a reptér 34 -es kifutójánál .

ha nem tudtok javítást kénytelen vagyok magam segíteni magamon ,csak gondoltam P3D v2 akkor már talán FSX -en is megy .
Ínyenc üdvözlettel
N3su

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459

Quote
FSX és DX 10 !!!

Világos hogy ez a gond.

Az 1.2 FSX továbbra sem DX10 kompatibilis a P3D pedig ugye DX11 tehát az sem.
Ha csupán néhány textúra módosításával megoldható lenne a dolog már megtettük volna de ez sajnos  nem ilyen egyszer?.
« Last Edit: December 27, 2013, 15:15:58 PM by m814 »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline norbertosm79

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Sziasztok,nallam is ugyan ez a problema,FSX+DX10 hasznalom.Ha esetleg valaki tud egy megoldast akkor szoljatok.Koszi

Offline norbertosm79

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Meg mindig nem sikerult megoldast talalni erre a problemara?

Offline a388

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Van megoldás a DX10 problémára!!! Nekem be van kapcsolva, és az eddigi összes LHBP verzióval ment, most éppen az 1.3-assal. Nem az LHS hibája ez, hanem maga az FSX-é. A Microsoft csak ilyen próbaként csinált DX10-et, ezért is írja a gombnál, hogy Preview Only. Éjjel minden reptéren, a fizetősöknél pláne, eltűnnek a textúrák, a fényekkel is baj van. Namost egy koma erre ráugrott, és kijavította ezeket a hibákat, tovább, ment az árnyékoláson, a fényhatásokon is javított, minden olyanon, ami a DX10 előnyeit használja ki. Pl. nagyon szép árnyékok vetülnek a pilótafülkében az ablakkeretekről, a fények sokkal hatásosabbak lesznek este, az egész FS megváltozik külsőre, nem beszélve, egy 5-10 kép/másodperces javulást is hoz az FSX-re egészében. A menüjében mindenféle beállításokat lehet csinálni, hogyan kezelje a fényeket, a megjelenítést, a textúrát, az árnyékolást, a fényeffektusokat, stb.

A program neve: SteveFX DirectX10 Scenery Fixer.

Egy kis link hozzá: http://mutleyshangar.com/reviews/bc/dx10/dx10.htm , vagy: http://stevesfsxanalysis.wordpress.com/2013/09/20/dx10-situation-check/

A termék jelenleg nem "vásárolható", de hamarosan ígérték, hogy az új verzió elérhető lesz. Addig meg nem mondom, de mindenki szerezze be, ahogy tudja a jelenlegi verziót, azt hiszem 2.2-es a mostani.

Csak ajánlani tudom, szinte egy kötelező kellék FSX-hez, és az összes reptéren, ha fizetős, ha nem, megoldódik az éjszakai textúra probléma éjjel, nomeg a plusz frame-ek is!

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Jó tudni köszönjük!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary