Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 217516 times)

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #60 on: November 20, 2009, 09:47:21 AM »
A fákkal kicsit lassabban haladtam, mint ahogyan terveztem. Az FSX material miatt új stílusú GUID-kell, így nem lehet újrakompilálni az FS2004 BglComp-pal, vagyis az összes fát kiveszem az objects.xml-b?l és átrakom egy trees xml-be, amit az FSX BglComp.exe-vel kell bgl-lé alakítani. Nem bonyolult, csak tovább tart, mint gondoltam.

Tudtok OMSZ festést az AS 350B helikopterhez? Egyáltalán, az van még Sármelléken?

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #61 on: November 22, 2009, 10:59:08 AM »
Sziasztok,

A fák közül a tree_03-as dupla fával valamiért nem boldogultam még, a többi átlátszóságát rendeztem.
Egyel?re rejtély a számomra, hogy uaz a material és a textúra, a több fa ok, ez meg nem, valamit elszúrhattam.

Meggy?lt a bajom a kerítésekkel is. Átlátszóság ok, de a mögöttük lév? fák és tárgyak nem látszanak, vagy csak ha közelebb megyek. Ismert jelenség, az fsdeveloperen találtam topikot róla, küzdök az igazítással.

A taxiúton az egyik hangár el?tt hiányzik egy darabka beton, javítom.

Este, vagy holnap feltöltöm az újabb bgl-eleket tesztelésre.

Az AS 350 B (Németh testvérek) helihez találtam festést, jól is néz ki.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #62 on: November 22, 2009, 11:36:10 AM »
Este, vagy holnap feltöltöm az újabb bgl-eleket tesztelésre.


Szia, és köszönettel várjuk:)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #63 on: November 22, 2009, 12:39:47 PM »

Fentról így néz ki!

A második képen jól látszanak a fák a vízben. Azt is meg kellene oldani.





Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #64 on: November 22, 2009, 12:59:23 PM »




Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #65 on: November 22, 2009, 18:38:46 PM »
Szia,

Kössz a visszajelzést. Most néztem meg, nálam rendben van a reptért környéke. Nincs esetleg más Balaton mesh nálad az addon könyvtárban? FSX alatt az FS2004-es Balaton sceneryben ugyan keresztülmennek az utak a vízen, de nálam nem lóg a víz a reptérig.

Az évszakos ground textúrákat meg lehet oldani az FSX saját eszközével, ha összerakjuk egy-egy  .bmp-be a groundtextúrákat és a resample eszközzel készítünk .bgl-t.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #66 on: November 22, 2009, 18:42:43 PM »
Hopp, a kép

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #67 on: November 22, 2009, 19:06:15 PM »
Igazad van!!
Kicsit elkapkodtam a véleményem, mert utána leesett hogy a nálam feltett mesh is okozhatja.

Vissza szívom:)  !!   :)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #68 on: November 22, 2009, 20:07:14 PM »

Megvan!!

A Kiliti Scenery okozta a hibát.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #69 on: November 23, 2009, 10:30:16 AM »
EDIT : Ide Pateszi, az évszakos background textúráról, és a kerítésr?l szeretett volna valamit írni, de tsGucci addig nyomkodta a gombokat, míg sikeresen ki nem törölte...
« Last Edit: November 23, 2009, 13:58:22 PM by tsGucci »

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #70 on: November 23, 2009, 13:37:54 PM »
Hoppá!

Én itt valami nagy marhaságot csináltam. Csak tudnám hogyan. Igaz amikor elküldtem az üzenetet akkor hibával elszállt a böngész?, de aztán visszaengedett. Ezekszerint azután a Pateszi hozzászólását írtam át...

Bocsi! megpróbálom visszaállítani!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #71 on: November 23, 2009, 13:52:24 PM »
Pateszi!

Ne hargudj, nem tudom visszaállítani. Tudom, hogy a kerítéssel volt az egyik gond. Azt szuperul megírtam mit lehetne csinálni.

Quote
Mivel a kerítés nem fos FSX-hez készült ezért egy böszme hosszú polygonból áll, ami 2x2 vertexb?l áll. Csak a két pár vertex egymástól akár 2km-e is lehet.
Az lehet megoldás, hogy 100m-ként slice-oljuk a kerítést?

Mi volt a másik probléma?  Ja várj tudom.  Az évszakos textúrák, de már pontosan nem emlékszem.
« Last Edit: November 23, 2009, 13:56:54 PM by tsGucci »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #72 on: November 23, 2009, 14:34:35 PM »
Így van. Megpróbálom a sliceollást.

A második az volt, hogy meg lehetne-e kapni a ground textúrákat a DxtBmp átalakítás el?tti (.bmp?) állapotban?
Az FS2002 SDK-val nem lehet évszakos groundot készíteni az FSX-hez, viszont a resample toolal igen.
Csak attól tartok, hogy a extended bmp - bmp - dds konverziótól érzékelhet?en romlik a min?sége. Teszek egy próbát, oszt megláttyuk.   

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #73 on: November 23, 2009, 18:28:12 PM »
Zoli !  / pateszi/

Korán örültem, a 34-es irányból nekem továbbra is " víz"  van.
Ez a defaultnál nincs, de ha hozzá adom LHSM-et megjelenik.
leszáltam rá és azt tapasztaltam, hogy f?leg fentr?l látszik ez, ha als?ó szögállású nézetet választok talaj lesz bel?le.
A harmadik képen látszik a nézet közötti átmenet,  50% vit 50 % talaj :)

ha kiveszen a sceneryt  megszünik! ....  Ötlet? 
Boldi






Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #74 on: November 23, 2009, 19:57:56 PM »
LHSM            FSX alatt  este