Sziasztok,
Meg lett végül a megoldás kerítésügyben, de mégsem a Max-Gmax dolog okozta, mint elképzeltem.
Hasonló textúrázás esetén a FSX Material beállításoknál kell egy kapcsolót átállítani, és a textúra jól jelenik meg, akár maxszal. akár Gmaxszal készül a modell. Azt, hogy melyik ez a beállítás, most még nem árulom el.
A kerítés modelleket átalakítottam, de bgl-be még menteni kell.
A többi átlátszó dolog is hamar elkészül, azoknál az xml-b?l való kiszedegetés is egyszer?bb, mert kevesebb objektum van.
Igazából, scenery objektumok esetén az ilyen átalakításhoz nincsen szükség a source fájlokra, ha nincsen animáció az eredetiben, akkor minden visszafejthet?. Repül?knél az FSX-es modelleket lehet exportálni, de az animációkat újra kell készíteni, ami ugye nem egy egyszer? feladat. Az FS2004 repül?kre eddig nem találtam megoldást, túl bonyolult az mdl, nem lehet visszafejteni.
Ezzel már épp úgy fog kinézni az LHSM scenery, mint az FS2004-ben.
A 4 évszakos ground lesz hátra, tudom, hogy hogyan kell elkészíteni, de menet közben jöhetnek nehézségek.