Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 219226 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #90 on: November 25, 2009, 17:52:50 PM »
Kimásoltam a fényképeimet a repül?kr?l, 46 MB lett. Az adrive-en próbálkoztam, nem tudom feltölteni.
Melyik ingyenes tárolót tudnátok ajánlani?

Zoli, a kérdésedre én biztonsággal ajánlok a www.4shared.com tárhelyet !
Gyors, biztonságos és jól megosztható.

5Gb-ig használható ingyenes!
Én régóta használom

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #91 on: November 25, 2009, 19:14:51 PM »
Köszönöm szépen az infót, ki fogom próbálni. :)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #92 on: November 25, 2009, 20:03:35 PM »
Csak ámulok és bámulok! Fodrozódik a víz Sármellék közelében!










Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #93 on: November 25, 2009, 21:19:07 PM »
Csatlakozom Sanyihoz !

Már csak a kerítés:) 



Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #94 on: November 26, 2009, 06:00:10 AM »
Rossz hírem van az évszakos BG textúrákkal kapcsolatban.
Sajnos mivel az évszak váltást a Gábor az ASM szerkesztésével adta hozzá, így az ?szi téli textúrákat nem mentettem el csak DXT3 ban,mivel nem volt rá szükség hogy a Gmaxban is láthatóak legyenek :(

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #95 on: November 26, 2009, 13:14:59 PM »
Sziasztok,

Sanyi,

Hú mit szólna Matula bácsi, ha látná a kék-sárga Ludat a tóban úszkálni! Szerintem simán fenékbe durrantana a sörétessel...

Megnéztem a Google Földön a környéket és szerintem egész jól megvan az FS-ben. A landclasson azért lehetne finomítani. Most olvasgattam az új-zélandi srác blogjában a vector scenerys dolgait, vannak benne jó ötletek. Mindegy ez még a jöv?  zenéje. Esetleg egy autogen Zalavár falu és egy m?emlék jó lehetne.

István,
Nem gond, szerintem lehet, hogy nem is látszódna a konverzió miatti különbség, még nem próbáltam

Boldi,

Készül a kerítés, hamarosan a látható/nem látható lesz.

A fákon és a kerítéseken mik még az átlátszóságot tartalmazó tárgyak? Az épület tetején lév? antennát láttam, másnál nem találtam zavaró megjelenést.
 

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #96 on: November 26, 2009, 14:52:40 PM »
A fákon és a kerítéseken mik még az átlátszóságot tartalmazó tárgyak? Az épület tetején lév? antennát láttam, másnál nem találtam zavaró megjelenést.

Az apronon állnak ilyen lépcs?autók, azoknak a fels? kapaszkodója alfával van megoldva és hibásan is látszik át, azt még jó lenne újragenerálni. Amúgy az nem a mi m?vünk, valami orosz gyártmány (mármint a model, meg is van még valahol a gmax file). Máshol nem nagyon alkalmaztunk ha emlékezetem nem csal. Egyedül a terminál korlátja, de az jól jelenik meg, szerintem azt nem kell bántani.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #97 on: November 26, 2009, 21:43:26 PM »
Halihó,

Bejött a sejtésem, ha Gmax-ból kompilálom a kerítést, OK a textúra! Így hamar már könnyen el lehet készíteni.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #98 on: November 27, 2009, 07:57:52 AM »


 ha Gmax-ból kompilálom a kerítést, OK a textúra! Így hamar már könnyen el lehet készíteni.

Dejó, hogy az ötlettárad ilyen gazdag !!
Ha jó rakom össze, akkor az összes problémának a megoldását meglelted LHSM-nél
Szóval nem semmi !! Elismerésem Neked !

A következ? már járt úton megy:)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #99 on: November 27, 2009, 09:21:20 AM »
Bejött a sejtésem, ha Gmax-ból kompilálom a kerítést, OK a textúra! Így hamar már könnyen el lehet készíteni.

Szia!

Szuper! Ez azt jelenti hogy kellenek a source file-ok?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #100 on: November 27, 2009, 11:28:20 AM »
Sziasztok,

Meg lett végül a megoldás kerítésügyben, de mégsem a Max-Gmax dolog okozta, mint elképzeltem.

Hasonló textúrázás esetén a FSX Material beállításoknál kell egy kapcsolót átállítani, és a textúra jól jelenik meg, akár maxszal. akár Gmaxszal készül a modell. Azt, hogy melyik ez a beállítás, most még nem árulom el.  ;)

A kerítés modelleket átalakítottam, de bgl-be még menteni kell.
A többi átlátszó dolog is hamar elkészül, azoknál az xml-b?l való kiszedegetés is egyszer?bb, mert kevesebb objektum van.

Igazából, scenery objektumok esetén az ilyen átalakításhoz nincsen szükség a source fájlokra, ha nincsen animáció az eredetiben, akkor minden visszafejthet?. Repül?knél az FSX-es modelleket lehet exportálni, de az animációkat újra kell készíteni, ami ugye nem egy egyszer? feladat. Az FS2004 repül?kre eddig nem találtam megoldást, túl bonyolult az mdl, nem lehet visszafejteni.

Ezzel már épp úgy fog kinézni az LHSM scenery, mint az FS2004-ben.
A 4 évszakos ground lesz hátra, tudom, hogy hogyan kell elkészíteni, de menet közben jöhetnek nehézségek.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #101 on: November 27, 2009, 11:44:27 AM »
Szia

Akkor, kimondhatjuk, Te már teljesen megtanultad és birtoklod az:   Fs2004 b?l FSX-be konverziót? :)

Egyébként ismét csak gratula hozzá, és bíztatás a további nehézségek legy?réséhez !


Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #102 on: November 27, 2009, 11:59:39 AM »
Zoli, a kérdésedre én biztonsággal ajánlok a www.4shared.com tárhelyet !
Gyors, biztonságos és jól megosztható.

5Gb-ig használható ingyenes!
Én régóta használom


Zoli

Nem tudom megnézted amit ajánlottam :  www.4shared.com

Amiíg más megoldás nincs ezt jónak tartom!
Mutatok rá egy példát, a Te Chopper trailered -re


http://www.4shared.com/dir/24380970/c068a7d8/ChopperTrailer.html

Így jól lehet tartalmakat megosztani.
Aki nem ismeri a linket az nem éri el, ill. lehet password-öt is adni.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #103 on: November 29, 2009, 15:31:56 PM »
Sziasztok,

A csatolt zipben találjátok az LHSM ground, kerítés, növényzet és épület fájlokat FSX-hez.
Ezzel úgy látom, hogy az átalakítási rész elkészült, bár kisebb javításokra szükség lehet.

(Az eredeti állományok közül azokat, amelyek neve  lhsm_bg-vel kezd?dik, törölni kell.
A tree és fence neveket tartalmazó .bgl-ek sem szükségesek, de ezeket a módosított objects.bgl-b?l töröltem.)

Sanyi,
A kerítésben egy hibás részr?l tudok, a zöld lépcs?knél lév? kerítés-szakasz kívülr?l nézve nem jól látszik át. Meg tudnád esetleg keresni a hozzá tartozó .xml-részt, vagy koordinátákat?


 

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #104 on: November 29, 2009, 15:33:17 PM »
Kép