Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 219081 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #420 on: February 09, 2010, 21:54:03 PM »
Sziasztok!

Leszedtem az FSX-et. Jó lesz.

Kicseréltem az lhsmrwy16.bgl file-t. A világítás módosult. Most már csak pályaszegényfények vannak, nincs centerline. Kicsit lejebb tettem a pályát hogy ne zökkenjenek a gépek. Viszont lenne pár kérésem nem tudom Zoli vagy Boldi, amelyik?tök az objektumok pozíciójával foglalkozik:
1. A papik fényei kicsit távolodtak a touchdown zona felé. A Lámpákat hozzá kellene igazítani, mind a kétoldalt.
2. A bevezet?fénysornál, a 16 pályától mindjárt az els?, a fények kicsit szélesebben vannak mint maga a lámpatestek, ezen kellene igazítani.
3. A szélzsákot meg kellene duplázni. MInden szélzsák típusból egyet a föld alá kellene rejteni. Hogy értsétek, csak akkor m?ködik a szélzsák ha a nézetben 2 szélzsák van.
4. Nálam a helipad még mindig rossz helyen van. Mármint az AFCAD-ben. Ezt valahol a 22. oldalon beszéltük.
5. A terminál közepén még mindig ott vannak a Zoli tesztlámpái. Azokat ki kellene venni.


Köszi el?re is!
« Last Edit: February 09, 2010, 21:56:24 PM by tsGucci »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #421 on: February 10, 2010, 20:43:12 PM »
Sziasztok!

Az ftp-re a v100 fsx alá betettem az lhsm season changert! Ami fontos, a scenery-n belül a season könyvtárat átneveztem "seasons"-ra.

Még ebben a könyvtárban benne vannak az xml-ek. Ha azok már nem kellenek, akkor törölni kell.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #422 on: February 10, 2010, 20:55:52 PM »
Sziasztok!

Az ftp-re a v100 fsx alá betettem az lhsm season changert! Ami fontos, a scenery-n belül a season könyvtárat átneveztem "seasons"-ra.

Még ebben a könyvtárban benne vannak az xml-ek. Ha azok már nem kellenek, akkor törölni kell.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #423 on: February 10, 2010, 20:58:24 PM »
Szóval azt akartam írni,  kitöröltem az xml fajlokat és a Sanyi könyvtár átnevezése után a csere is jól müködik.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #424 on: February 10, 2010, 21:29:13 PM »
Sziasztok!

Leszedtem az FSX-et. Jó lesz.

Kicseréltem az lhsmrwy16.bgl file-t. A világítás módosult. Most már csak pályaszegényfények vannak, nincs centerline. Kicsit lejebb tettem a pályát hogy ne zökkenjenek a gépek. Viszont lenne pár kérésem nem tudom Zoli vagy Boldi, amelyik?tök az objektumok pozíciójával foglalkozik:
1. A papik fényei kicsit távolodtak a touchdown zona felé. A Lámpákat hozzá kellene igazítani, mind a kétoldalt.
2. A bevezet?fénysornál, a 16 pályától mindjárt az els?, a fények kicsit szélesebben vannak mint maga a lámpatestek, ezen kellene igazítani.
3. A szélzsákot meg kellene duplázni. MInden szélzsák típusból egyet a föld alá kellene rejteni. Hogy értsétek, csak akkor m?ködik a szélzsák ha a nézetben 2 szélzsák van.
4. Nálam a helipad még mindig rossz helyen van. Mármint az AFCAD-ben. Ezt valahol a 22. oldalon beszéltük.
5. A terminál közepén még mindig ott vannak a Zoli tesztlámpái. Azokat ki kellene venni.


Köszi el?re is!

Ok......Sanyi  Igazad van mozdulunk rá......, a Helipadot én ígértem azt javítom. A többit a Zolival egyeztetem és valameéyönk javítja.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #425 on: February 11, 2010, 14:57:12 PM »
Sziasztok,

M?szaki probléma miatt egyáltalán nem, vagy nagyon véletlenszer?en m?ködik otthon a net.
A lámpák alá rakosgatom a lapokat, most felteszem mellékletként a két bgl-t. Légszíves továbbítsátok az ftp-re is.
A megvilágítást már majdnem véglegesnek gondolom,  az FSX-es Pylon oszlopokra még az effekteket kell a helyes id?szakokra beállítani. Az utolsó object.bgl-ben van a szélzsák, este megnézem, csakúgy, mint a tesztlámpa eltávolítását.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #426 on: February 12, 2010, 18:33:14 PM »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #427 on: February 12, 2010, 19:30:02 PM »
Cizelláltam az éjszakai bg-n.
Area_1 a V100-ban

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #428 on: February 12, 2010, 19:55:32 PM »
Cizelláltam az éjszakai bg-n.
Area_1 a V100-ban


Megfogom lesni......mert besötétedett:)i

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #429 on: February 12, 2010, 20:19:42 PM »
FS9 ramp light

Arno válaszolt:


Ez Bill válasza.

Jól fel lett adva a feladat, most már csinálni kell tovább. Nekem még így sem t?nik olyan egyszer?nek....

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #430 on: February 12, 2010, 20:28:53 PM »
Kicseréltem a V100-ban a Helipad koordinátáít

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #431 on: February 12, 2010, 21:35:25 PM »
Ez Bill válasza.

Jól fel lett adva a feladat, most már csinálni kell tovább. Nekem még így sem t?nik olyan egyszer?nek....

Igen közben nekem is leesett  ;)

Hát ja, ebben a fránya fs-ben semmi sem egyszer?. Holnap megpróbálom reggel a módszert. Ha már sima landing light-ként megy már az gy?zelem.

Kicseréltem a V100-ban a Helipad koordinátáít

Köszi!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #432 on: February 13, 2010, 09:13:42 AM »
Elkészültem az FS2004 éjszakával is.
lhsm_bg.bgl valamint az új bg_x_LM.bmp fájlok a V.100-ban.

Sanyi!
A V100-ban találsz egy bunkfu_LM.bmp-t,ezt hozzá kellene adni a bunkerekhez.
Köszi.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #433 on: February 13, 2010, 12:05:40 PM »
Sziasztok!


Szóval FS9 ramp light.
Félsiker, mert m?ködik!!! Már csak beállítgatni kell. Taxira kicserélve is m?ködik.

Viszont nem tudom mivel lehetne lepakolni. Egyesével koordináták szerint? Egybelehet valahogy önteni egy file-ba az 5 pylont?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #434 on: February 13, 2010, 15:34:44 PM »
Viszont nem tudom mivel lehetne lepakolni. Egyesével koordináták szerint? Egybelehet valahogy önteni egy file-ba az 5 pylont?

Szia Sanyi, úgy gondolom az ADE segítségével belehet ?ket tenni,  scenery modellként beimportálni és utána kifordítani.    -a fák is így lettek kimentve..