LHSimulations

LHSimulations => Product Support/Termék támogatás => Magyar => Topic started by: tamaslokos on December 24, 2018, 16:00:39 PM

Title: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: tamaslokos on December 24, 2018, 16:00:39 PM
Sziasztok!
P3D V4.3 alatt használom az LHBP csomagot. A legutolsó újratelepítés óta a következő hibaüzeneteket kapom a P3D-től:
[error.0]
error=Unable to find model for LHBP_Lights_FOG

[error.1]
error=Unable to find model for LHBP_SE_S_W_BUILD_Sum

[error.2]
error=Unable to find model for LHBP_SE_S_W_BUILD_Wi

Esetleg tudnátok segíteni? Jelenleg a Budapest_LHBP_v13_FSX_SE_P3D_Build15 verziót használom, én nem találtam frissebbet.
Előre is köszönöm:
tamaslokos
Title: Re: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: tsGucci on December 24, 2018, 19:52:38 PM
Ott valami akkor összekeveredett. Javaslok egy újratelepítést.
Title: Re: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: PilótaMatyi01 on December 29, 2018, 11:27:16 AM
Nekem is ugyanaz. Többszöri újratelepítés és más sz.gépeken is teszteltem. Mindenhol ez jön.
Title: Re: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: tsGucci on December 29, 2018, 12:13:57 PM
Frissítem én is a Prepar3D-t aztán nézem.
Title: Re: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: tsGucci on December 29, 2018, 21:40:51 PM
Feltettem a legújabb Prepar3D-t. Érdekes módon nekem nem írja ki a hibát.

Annnyit viszont kiderítettem, hogy ezek olyan objektumok amelyek cfg-ben deklarálva lettek, de mégsem kerültek felhasználásra - törölve lettek, de a cfg-ben bennemaradtak. Most ezt relatív gyorsan lehet orvosolni. Kérdés az, hogy hogy-hogy nektek kiírja a hiányzó objektumokat nekem meg nem (meg valószínűleg sok másnak sem különben a fórum már tele lenne vele).
Title: Re: LHBP ContentErrors P3D V4-ben
Post by: PilótaMatyi01 on December 29, 2018, 23:40:36 PM
Kérdés az, hogy hogy-hogy nektek kiírja a hiányzó objektumokat nekem meg nem
Érdekes, esetleg lehet a Scenery Library (rossz?) sorrendje miatt van? Mondjuk probléma nekem nincs belőle, mert a scenery ugyanúgy betölt és használható csak van egy két fekete épület alapzat a talajon (mint mikor valakinek deaktiválódik az addon).
Azt viszont nem tudom, hogy ennek mennyire van köze hozzá, de a kifutópálya megvilágítása az konkrétan meginvertálódott. Nappal kisüti a szemem este meg metar "9999" kód mellett is az utolsó 300m-en látom meg a pályafényeket.