LHSimulations

Scenery design => Scenery tudásbázis => Topic started by: balu0 on June 10, 2012, 11:59:06 AM

Title: SbuilderX kérdés
Post by: balu0 on June 10, 2012, 11:59:06 AM
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:
Ha csinálok egy egyszer? polygont Sbuilderben, mondjuk egy téglalapot, ennek land class típust állítok, mondjuk valami "grass" , aztán ennek a belsejébe egy kisebb téglalapot ami legyen "Mixed_Forest".
Ha ezt így kiexportálom és megnézem FS-ben akkor ott a füves terület benne a kis erd?m szépen de a textúrája az élesen vágja az alatta lév? talajt mind a nagy füves mid a kis er?d területnek.

A kérdésem hogy hogyan tudok szép átmenetet csinálni az alap textúra és a landclass poly és a két landclass poly között.

El?re is köszi a helpet.

 
Title: Re: SbuilderX kérdés
Post by: balu0 on June 10, 2012, 13:39:12 PM
Túrom a netet egy fél napja, és nekem egyre jobban úgy t?nik hogy ez nem lehetséges.
Az is jó ha valki ezt meger?síti.

Amit akartam azt meg megoldottam egy custom tile-al és blend mask-al,
Title: Re: SbuilderX kérdés
Post by: m814 on June 10, 2012, 17:02:58 PM
Szia!

Szerintem azért nem  érkezett válasz senkit?l a kérdésedre mert mi nem használunk SBuilderX-et.
Title: Re: SbuilderX kérdés
Post by: Boldizsár on June 11, 2012, 00:43:35 AM
Szia!

Az SbilderX ben rajzolt vektor landclass-ok közé "szép" átmenetet sehogy sem lehet. a tile LCok között a mask BMP-k (...m1) szabályozzák az átmenet milyenségét. azonban ilyen készletet elkészíteni az elég nagy munka.