LHSimulations
Scenery design => Scenery tudásbázis => Topic started by: balu0 on June 10, 2012, 11:59:06 AM
-
Sziasztok!
Egy gyors kérdés:
Ha csinálok egy egyszer? polygont Sbuilderben, mondjuk egy téglalapot, ennek land class típust állítok, mondjuk valami "grass" , aztán ennek a belsejébe egy kisebb téglalapot ami legyen "Mixed_Forest".
Ha ezt így kiexportálom és megnézem FS-ben akkor ott a füves terület benne a kis erd?m szépen de a textúrája az élesen vágja az alatta lév? talajt mind a nagy füves mid a kis er?d területnek.
A kérdésem hogy hogyan tudok szép átmenetet csinálni az alap textúra és a landclass poly és a két landclass poly között.
El?re is köszi a helpet.
-
Túrom a netet egy fél napja, és nekem egyre jobban úgy t?nik hogy ez nem lehetséges.
Az is jó ha valki ezt meger?síti.
Amit akartam azt meg megoldottam egy custom tile-al és blend mask-al,
-
Szia!
Szerintem azért nem érkezett válasz senkit?l a kérdésedre mert mi nem használunk SBuilderX-et.
-
Szia!
Az SbilderX ben rajzolt vektor landclass-ok közé "szép" átmenetet sehogy sem lehet. a tile LCok között a mask BMP-k (...m1) szabályozzák az átmenet milyenségét. azonban ilyen készletet elkészíteni az elég nagy munka.