LHSimulations

Scenery design => Scenery tudásbázis => Topic started by: kkk2002 on April 14, 2013, 22:39:02 PM

Title: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on April 14, 2013, 22:39:02 PM
Sziasztok!

A kérédésem az lenne, hogy egy meglév? scenerybe, pl.: LHNY hogyan tudom azt megcsinálni, hogy készítek egy mission-t Pl: elnök érkezik LHBP-r?l LHNY-re, és egy bizonyos NAV frekvenciával be tudom kapcsolni az animációt, ami után el?l-hátul 1-1 rend?r autó, közte 3 másik autó érkezik egy bizonyos pontra, amikor kikapcsolom a NAV frekit, akkor pedig elmennek - nyílván el?re meghatározott útvonalon. Ilyesmi a Wilco Cessna Citation X, csak ott meghatározott repterekre van készítve és nem akármelyik reptérre. Milyen progikat ajánlottok ennek elkészítésére? Fontos lenne.

Köszönöm.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: tsGucci on May 06, 2013, 09:10:11 AM
Az fsdeveloperen vagy a scenerydesign.org-on található CAT (Conditional Animation Tool) alkalmas erre. De el?re szólok hogy haladó scenery designerek bicskája is bele szokott törni az ilyenbe, nem egyszer? megoldani.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on May 14, 2013, 11:00:29 AM
Ok. Köszi.

És ha kihagyjuk a Nav által való kontrollálást? Csak egy sima egyszer? alakzat el?re meghatározott útvonalon való animálásának mik a lépései?

Köszi.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: tsGucci on May 14, 2013, 11:27:08 AM
Ebben a topikban van : http://lhsimulations.com/forum/index.php?topic=94.0 (http://lhsimulations.com/forum/index.php?topic=94.0)

Azonban ha így csinálod meg akkor az animáció folyamatosan megy. Amikor a végére ér akkor el?röl kezdi.

Nem is beszélve arról hogy 1024 frame-s megkötés van FS2004 esetén. FSX esetén nincs.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on May 28, 2013, 10:38:24 AM
Köszi a választ. FSX esetér?l van csak szó. Odáig jutottam, hogy 3 db autót animáltam meg egy útvonal mentén 3ds max 9-ben. Hogyan tovább?

Üdv.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 01, 2013, 11:42:40 AM
Közben Gmax-ban elkezdtem újracsinálni az egészet a debreceni reptér vonatos animációja alapján. Nem rossz móka!
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 04, 2013, 14:01:58 PM
Sziasztok.

Odáig jutottam, hogy Megcsináltam egy animációt egy egyenes útvonal mentén. Gmax-ben nincs bepipálva a "loop" direkt, hogy ne ismételjen. CAT-ban megoldottam, hogy NAV2 frekivel elindul az animáció, de folyamatosan újrakezdi. Na itt akadtam meg. Ha kikapcsolom a NAV2 frekit, akkor az animáció leáll ugyan, de visszaugrik a kezd?pontra.

Ötlete van valakinek?

Köszi.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: tsGucci on June 04, 2013, 14:22:34 PM
Az FS motorja mindenképpen loop-ol. Valahol be lehet állítani ha jól emlékszem a CAT-ben hogy csak egyszer játsza le.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 04, 2013, 14:46:48 PM
Oké, este kipróbálom.

Már nem kell sok eme topik els? eredeti hozzászólásom végrehajtásához :)

Köszi...
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 04, 2013, 21:42:48 PM
Sajna nem jön sehogysem össze, hogy a loop-ot kivegyem, mindig ismétli... Sima NAV2 triggert alkalmazok 112 Mhz, másodlagos triggert nem. Ez lenne gond?

Nem értem.

 :(
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 04, 2013, 22:50:42 PM
Ha valaki tud segíteni, az fsdeveloper fórumon itt van az ominózus projekt, innen le lehet tölteni a forrásfájljaimat. NAV2 freki 112.00 az animáció indítása, LHNY sceneryben.

http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=426336

Köszi.
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: kkk2002 on June 07, 2013, 08:37:38 AM
Probléma megoldva. Köszi a segítségeket!
Title: Re: NAV kontrollált animáció
Post by: tsGucci on June 07, 2013, 15:51:53 PM
örülök hogy sikerült.

a héten nálam bolondok háza volt nem volt id?m megnézni.