Rendben! Akkor el?ször példa az eddigi festéseimre:
http://fsx-igy.blogspot.com/2011/03/ket-tokoli-24-es.html (és további bejegyzésekben is bemutatok ott saját festéseket is.)
Hogy valamit nem jól csinálok, arra el?ször az IL-18-nál döbbentem rá. Az új festéssel a modell jól m?ködött (
http://img6.indafoto.hu/8/3/80013_50770a75292cb89dc9c4e6c2992503b2/11522873_c841d8a0afaeff995ee95e2ef1653522_xl.jpg), amíg a játékban egy-két nézetváltás után azt vettem észre, hogy a farokrészen a festés "elken?dött" (
http://img7.indafoto.hu/8/3/80013_50770a75292cb89dc9c4e6c2992503b2/11522869_6fae6ccce3cec4dc479c7ca3d2b7d206_xl.jpg)
Nagyon bele voltam bukva a festésbe, és amikor ezt észrevettem, már készen volt ugyanennek a gépnek a "Cargo" festése, amit most is visel Szolnokon, legalábbis a képek szerint, és kész volt a Tu-154 régebbi Malév festése is, és mindegyik ugyanígy viselkedik a játékban. Nézetváltások után hol élesen, hol elmosottan jelenik meg a festés egy része.
Festéskor a texture mappából kiválasztom a változtatni kívánt grafikát, DXTBmp-vel megnyitom, onnan pedig a képszerkesz?be, ami nálam a Photoshop. Ott pepecselek vele, aztán ha késznek gondolom, a rajz rétegeit összeolvasztom, és mentem. A DXTBmp-ben frissítem a f? rajzot, ha változtatom, akkor az alfát is, és ott is mentem.
A kudarcból ítélve valami kimarad, valamit nem úgy kell megnyitni, vagy menteni, vagy valamit tán még változtatni kell, hogy a játékban az új festés mindig éles rajzolattal jelenjen meg. Rá lehet jönni ennyib?l, hogy mi a hiányosság? Vagy ehhez látni kéne a rosszul m?köd? festés fájljait?
Azt is gondolom, hogy a fenti blogban közzétett (látszólag) jól m?köd? modellek festésével is gond lehet, talán csak azoknál valamiért nem látszik az elmosódásra való hajlam, mert azok is pont így készültek.