Author Topic: Animációk  (Read 19782 times)

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #15 on: April 24, 2012, 13:05:23 PM »
Sajnos bárhova rakom a "világon", akkor sem jelenik meg a fény. Az alábbi képen látható, hogyan csináltam:

végezetül kijelölöm az egészet, majd mentem.

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #16 on: April 24, 2012, 21:28:26 PM »
Nem tudom, nem-e kellene bejegyzésnek lenni az mdl xml fájljában az effektel kapcsolatban, mert a mentett ezt tartalmazza:

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">

   <!-- Sample object placement.  Remove comment markers to place object east of 34R at Sea Tac. -->
   <!--
   <SceneryObject lat="47 25.89" lon="-122 18.43" alt="0" pitch="0" bank="0" heading="0" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL">
      <LibraryObject name="C2E6CF2B4211482CBF9B72BC52E467F7" scale="1.0" />
   </SceneryObject>

   -->

   <!-- Inclusion of model data.  Use the 'Name' of this object to place -->
   <!-- it in other locations.                                           -->
   <ModelData name="C2E6CF2B4211482CBF9B72BC52E467F7" sourceFile="hellerx.mdl" />
</FSData>

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Animációk
« Reply #17 on: April 25, 2012, 08:52:39 AM »
Nem tudom mit?l lehet. Az xml-ben nem az effekt van tárolva.

Nem tudom mivel pakolod le az objektumokat, de ha instant sceneryvel akkor a lepakoláskor még nem látszanak az effektek csak akkor ha letetted és újraindítod az fs-t.

Arra vigyázz ha egy objektumhoz már csatoltál effektet akkor nem nyomkodd az attach gombot azon. Szerintem töröld a kockát csinálj egy vadiújat. Úgy tudod leellen?rízni, hogy jobb klikk a kockán majd propetiers. A megjelen? ablak második fülén egy nagy szöveges mez? van, ha oda be van írva az effekt akkor hozzá van csatolva.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #18 on: April 25, 2012, 10:41:47 AM »
Éljen! Sikerültek a fények. Köszönöm a segítséget. Az MDL tweaker-ben kellett a "fix BGL light problem"-re kattintani.
Most már csak az a kérdés, hogy melyik gyári FS9 effektet kellene beállítani a piros jelz?fénynek, illetve a g?znek.
A valóságban így néz ki:




Az a problémám, hogy már rengeteg effekt van az fs mappámban, így nem tudom melyik a gyári, illetve melyik az, amit egy kiegészít? telepített.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Animációk
« Reply #19 on: April 25, 2012, 10:46:10 AM »
Érdekes. Nekem sose kell azt használnom. De valmi rémlik, lehet az csak a navrednél van.

A piros fények a obslight meg obslight2. Asszem a 2-es folyamatosan világít a másik meg villog. A füstöknél még sosem használtam ekkorát. Próbálgatni kell. Én annak idején úgy csináltam, hogy fogtam 30 kockát 5 méteres elosztásban és mindegyikhez mást rendeltem. Megnéztem FS-ben és utána kiválasztottam melyik a jó.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #20 on: April 25, 2012, 11:00:14 AM »
Köszönöm a tippet, kipróbálom.

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #21 on: April 25, 2012, 12:35:46 PM »
Újabb gond  :)
A világítás paraméterezése nem sikerül, pedig elméletileg jól írom be az "effect params" mez?be:
NIGHT=1;DUSK=1;DAWN=1
De így nem jelenik meg semmelyik napszakban sem, pedig elméletileg csak nappal nem kellene látszódnia.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Animációk
« Reply #22 on: April 25, 2012, 12:36:47 PM »
Egyszerre csak egy paraméter használható.
A megoldás 3 kocka létrehozása.

Elég vacakolós meló.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #23 on: April 25, 2012, 12:59:08 PM »
Köszi, akkor lesz b?ven munka vele  :)
Ahogy nézem, a gyári effektek közül nem igazán lesz megfelel? füst és fény.

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #24 on: April 25, 2012, 18:42:28 PM »
Elkészültek a valóságnak megfelel? világítások is. Most már csak a megfelel? füsteffektet kell megtalálni. A gyári effekt nagyon kicsi. Az FXeditorral próbáltam a méretét megnövelni, de nem nagyon sikerül az sem, mert akármit próbálok, eltorzul az egész.
Az er?m? két bgl-be csomagolva készül, amik a poziciót is tartalmazzák, tehát, ha gondoljátok, akkor az új pakkba bele lehet rakni. Nem a legjobb min?ség, de a cél a legoptimálisabb teljesítmény volt.

Offline szityu161

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 15
Re: Animációk
« Reply #25 on: April 25, 2012, 19:53:13 PM »
Már csak ezért is beszerzem az FS2004-et, mert erre kíváncsi leszek.:)  Mátravidéki er?m?vet jó lesz majd látni. Ha tudnám hogyan kell, a L?rinci er?m?nek neki is látnék a környékkel együtt.
SPmodell  Sok sikert a munkádhoz!

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #26 on: April 25, 2012, 19:55:50 PM »
Köszönöm.

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #27 on: April 25, 2012, 21:25:05 PM »
Na, ezzel a g?z effekttel rendesen elakadtam. A gyári "fx_VentSteam.fx" túl kicsi, felnagyobbítani meg nem tudom, csak torzítani  :'(

Offline SPmodell

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 30
Re: Animációk
« Reply #28 on: April 25, 2012, 23:30:59 PM »
Egy kis el?zetes az er?m?b?l: http://snack.to/cz9y7f3u
Kiváncsi vagyok a véleményetekre, f?leg arra, hogy mennyire jól látszanak a fények, mert sajnos nálam csak nagyon közelr?l érvényesülnek.