Author Topic: Sármellék LHSM / minden verzió  (Read 24434 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Sármellék LHSM / minden verzió
« on: September 08, 2009, 18:47:38 PM »
Ide várjuk az észrevételeket!
« Last Edit: September 27, 2011, 10:46:10 AM by tsGucci »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline HAVAR István

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #1 on: September 09, 2009, 18:04:06 PM »
El?ször is, minden tiszteletem Nektek, a munkáért! 

Amit megvizsgálásra ajánlanék, a következ?:
A B1, B2 és B3 taxiutakon nekem a úgy dobálja a földet a kerekem, mintha füvön mennék...  :)

Elismeréssel:
Varga István
HAVAR
vabubus
« Last Edit: September 09, 2009, 19:00:02 PM by m814 »

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #2 on: September 09, 2009, 18:47:50 PM »
A B1-en nem volna szabad neki. Ellen?rizd hogy nincs fent az Addon scenryben egy másik LHSM AFCAD valahol. A  B2  az S és a B3 pedig szándékosan "zötyög?s" hogyha valaki nem vette észre hogy lezárt részen jár akkor is gyanús legyen neki a dolog. ;)

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline HAVAR István

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #3 on: September 09, 2009, 18:55:41 PM »
:) igazad van, a B1 rendben van! Arra nem mertem gondolni, hogy a lezárt szakasz lezártságára így utaltok! :D
De jó ez így!

köszi! :)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #4 on: September 09, 2009, 19:02:04 PM »
Nincs mit!
Valaki végre figyelt is. :)

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline kolszal

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #5 on: September 09, 2009, 19:13:47 PM »
Hi, nekem az t?nt fel, hogy 16-os pálya ils megközelítésnél a papi 4 sárga, mind Cessna, mind PMDG 737-nél. Lehet ez az én tudatlanságom  ::)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #6 on: September 10, 2009, 06:08:17 AM »
Szia
Az eddigi visszajelzések alapján az utolsó 3 mérföldön a papi valóban nem pontos ,bár ennyire drasztikus eltérést még más nem jelzett.
Rajta vagyunk a problémán.
Köszi.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline kolszal

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #7 on: September 10, 2009, 15:09:48 PM »
Ok,  ;)

Offline esgott

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #8 on: September 11, 2009, 15:07:08 PM »
Sziasztok!

Szerintem jó ötlet lenne, ha több képerny?kép lenne az oldalon a sceneryr?l, vagy egy beágyazott videó. (addig is csorgatnám a nyálam amíg kijön az 1.00 fsx-re)
Még az is jó ötlet lenne, ha leírnátok miben jön jól a csapatnak a segítség, lehet könnyebb lenne vállalkozó szellem? embereket találni.

Zsolti

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #9 on: September 11, 2009, 19:18:09 PM »
No akkor a segítség!
Mivel már sokadszor merül föl az AI forgalom hiánya.Ha akad olyan aki ért az AI csomagok készítéséhez örömmel vennénk ha összeállítana egy csomagot az LHSM menetrend alapján kiegészítve GA-val.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #10 on: September 28, 2009, 11:44:33 AM »
Sziasztok,

Gratulálok a sceneryhez, nagyon szép munkát végeztetek!
Azt kérdezném, hogy tervezitek-e FSX-es változat kiadását is?
Megnéztem az LHSM scenery v0.99 Betát FSX alatt, és amint az várható volt, minden szépen megjelenik, igazítani csak a növények átlátszóságán és a ground bgl-eken kellene. (Ez a reptérre vonatkozik, a Kis-Balaton landclasst most nem említem.)   

Offline a388

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #11 on: October 06, 2009, 08:06:49 AM »
Sziasztok!

Letöltöttem a scenery-t. Telepítettem, nem használom a Hungary VFR kiegészít?t sem (megjegyzem, egyébként sem találtam sehol, ha valaki tud valami link-et, megköszönném), és amikor tölti be az FS a scenery-t, szó nélkül CDT --->  FS kifagy.

Oprendszer: Vista 64bit, magyar
Gép: Core 2 Quad Q6600, 8GB RAM, GFX8800GT 512MB

Valamit elszúrhattam? Tipp?

Köszi el?re is!

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #12 on: October 06, 2009, 10:47:43 AM »
Szia!

Ilyen problémával ezidáig nem találkoztunk. Csak a Sármellék scenerynél csinálja? Próbáld meg hogy kiveszed a scenery libraryból Sármelléket és úgy töltöd be hátha már a default reptér csinálja.
Pontosan milyen hibaüzenetet ír ki?
FS9 vagy FSX? Melyik könyvtárba telepítetted? Hozzá is adtad a libraryhez?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline a388

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #13 on: October 07, 2009, 16:56:28 PM »
Szia!

Bocsi, lemaradt, FS2004, és kivettem a scenery-t, a default scenery-vel megy az FS, az Addon Scenery\Sarmellek LHSM könyvtárba telepítettem. Így még soha nem volt problémám, 11 éve használom az FS-t. A scenery.cfg-ba beírtam, és amikor kiválasztok egy repülést, pl. Cessna 172 és nappal, beállítom Sármelléket, megnyomom a Start gombot, elkezdi tölteni, és olyan 51% körül kifagy, Vista azt írja, hogy az FS m?ködése leállt, csak 1 lehet?ségem van választani, Program bezárása.

Úgyhogy érdekes. Valami egyéb tipp? :)

Köszi!

Offline daved3

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
Re:Sármellék LHSM / minden verzió
« Reply #14 on: November 30, 2009, 22:23:40 PM »
Sziasztok!

  Én azt tapasztaltam, hogy az SME NDB-t csak viszonylag közelr?l lehet érzékelni. Nem tudom, hogy ez a sceneryvel összefügg? dolog-e, de nekem úgy t?nt, hogy elég közel kell menni ahhoz, hogy fogjam. Ez scenery, vagy egyéb, nálam lév? gond lehet? (Más nem jelezte?)

   Üdv,
    Dávid