Sziasztok!
Teljesen kezd?ként belevágtam hogy megcsinálom a SkyCourt-ot FS2004-hez és rengeteg ezzel töltött id? és ?sz hajszál után kezdtem feladni. Ekkor találtam rá erre a fórumra és azt hiszem ez az utolsó reményem. Remélem tudtok segíteni!
A lényeg hogy GoogleSketchup-pal megcsináltam a modellt textúrával mindennel! (Kicsi is sárga is ahogy mondani szokták, de azért felismerhet?!
)
Kiexportáltam .dae kiterjesztéssel amit ModelConverter X segítségével átalakítottam .mdl fájllá.
Ezek után LibraryCreator X-ben próbáltam létrehozni az .xml-t amit utána .bgl-be compile-oltam. Els?re valószín? az .xml-ben lehetett a hiba, de utána olvastam a fórumon hogy hogyan is kellene kinézzen egy .xml! Ez alapján a következ? file-t gyártottam félig a library creator x segítségéve, félig manuálisan:
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<FSData version="9.0" xmlns:xsi="
http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd">
<!-- Sample object placement. Remove comment markers to place object east of 34R at Sea Tac.
-->
<SceneryObject lat="47 25.980" lon="19 15.655" alt="0.05" pitch="0" bank="0" heading="31" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL">
<LibraryObject name="c9c95a7b41c2e1f1a31f598566a13fe9" scale="1.0" />
</SceneryObject>
<!-- Inclusion of model data. Use the 'Name' of this object to place
-->
<!-- it in other locations.
-->
<ModelData sourceFile="C:\Downloads\Programok\GoogleSketchup\skycourt\skycourt.mdl" name="c9c95a7b41c2e1f1a31f598566a13fe9" />
</FSData>
A "ModelData sourceFile" tag az els? xml-b?l lett átmásolva, ami ezen a soron kívül gyakorlatilag nem is tartalmazott mást.
Miután ebb?l az .xml-b?l meglett a .bgl, bemásoltam az FS könyvtárban Addon Scenery/SkyCourt/scenery alá, textúrákat az Addon Scenery/SkyCourt/texture könyvtárban és vártam a csodát. Ezután FS indít, majd Settings, Addon Scenery, SkyCourt könyvtár hozzáadva, FS újraindít és vártam a csodát.
Sajnos ezek után sem jelent meg semmilyen SkyCourtnak látszó tárgy a megadott helyen.
Saját magam ellen?rzésére letöltöttem egy BGLXML alkalmazást ami elvileg visszafejti a .bgl-t, és úgy látom hogy a modellt sikerült kinyernem bel?le, igaz textúrák nélkül. Szóval talán nem alapjaiban vagyok vakvágányon, de mindenesetre teljesen elakadtam és nem tudom hogyan tovább.
Meg tudnátok mondani mit csinálok rosszul? Esetleg van valaki aki a megfelel? file-ok birtokában össze tudja rakni m?köd?képessé a dolgot?
El?re is köszönöm a segítséget!
üdv,
Gyuri