Sok a baj velem tudom, de nem szeretném feladni.
Röviden, hogy mit hogyan csináltam:
Photoshoppal csináltam új 512x512 képet, melyre húztam egy keresztet.
Ezt a képet elmentettem 24 bitesként, csik.bmp névvel. Ezt használtam a Gmaxban.
Másodszor elmentettem 16 bitesként csik_16.bmp névvel, melyet DXTBmp-vel megnyitottam és
Save as> extended bitmap> DXT3 csikdxt.bmp névvel.
Gmaxban elkészítettem a csik.MDL fájlt és elkészült a csik.XML fájl is
Scenery Objecs bejelöléssel.
BGLCOMP_SDK-val elkészítettem a csik.BGL fájlt.
FS9 Addon Scenery-ben létrehoztam egy PROBA könyvtárat, azon belül a texture és scenery könyvtárakat.
A scenery könyvtárba bemásoltam a csik.BGL fájlt,
a texture könyvtárba pedig a csikdxt.bmp fájlt, amit átneveztem csik.bmp-re.
FS-ben hozzáadtam a PROBA könyvtárat a Scenery Libary-hez.
Újraindítottam az FS-t, és a model látszik, csak a textura nem látszik rajta.
Van egy dolog ami nálam másképpen működik, mint a videón látható.
Nekem a gamepacs>FS2004-en belüli parancsfájl-al nem indul a Gmax csak avval amit az asztalra kitett parancsikont.
Lehet ez probléma?