Author Topic: BGL to MDL  (Read 22065 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:BGL to MDL
« Reply #30 on: February 26, 2011, 18:25:02 PM »
Szerintem a nevem alatt ott van, vagy az    info@lhsimulations.com

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:BGL to MDL
« Reply #31 on: February 26, 2011, 18:28:46 PM »
igen

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:BGL to MDL
« Reply #32 on: February 26, 2011, 19:47:27 PM »
Meglehetett oldani, de másképpen.

BGL-b?l xml-t  és mdl-t  készíteni.
az XML-ben látod és átírhatod a koordinátákat és utána visszafordítod bgl-be

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:BGL to MDL
« Reply #33 on: February 26, 2011, 19:48:52 PM »
<!--
   decoded by bglxml on 2011-02-26, 19:40:55
-->
<FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance'
 xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd" >

<!--
   Object type: 0x0000002B
   offset: 0x00000070
   group count: 1
   unknown1: 0x00000005
   table size: 0x00000010
-->
<!--
   LatInfo: 0x00000000, offset: 0x000000B0, length: 0x0001B38C, count: 1
-->
   <ModelData
      name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71"
      sourceFile="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71.mdl"
      fileOffset="0" />
<!--
   Object type: 0x00000025
   offset: 0x00000060
   group count: 1
   unknown1: 0x00000001
   table size: 0x00000010
-->
<!--
   LatInfo: 0x0085B9E7, offset: 0x00000080, length: 0x00000030, count: 1
-->

   <!-- SceneryObject, offset 0x00000080 (128) -->
   <SceneryObject lat="48.258167" lon="21.429333" alt="0.00"
      altitudeIsAgl="TRUE" pitch="0.00" bank="0.00" heading="66.99"
      imageComplexity="NORMAL">
      <LibraryObject name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71" scale="1.00" />
   </SceneryObject>

</FSData>

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:BGL to MDL
« Reply #34 on: February 26, 2011, 19:52:00 PM »
ok! akkor bglxml el csinálok xml fájlt de hogy alakítom át mdl.be?
« Last Edit: February 26, 2011, 19:54:28 PM by HA-ECA »

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:BGL to MDL
« Reply #35 on: February 26, 2011, 19:58:47 PM »

mint látod  :o  :o

<ModelData
      name="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71"
      sourceFile="791eaf2f4da340fabd75a2848506ba71.mdl"      fileOffset="0" />

Azt is megcsinálja, azért oda kellen figyelned is mert akkor, hiába mnden !!!  >:(

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:BGL to MDL
« Reply #36 on: February 26, 2011, 20:22:51 PM »
Egy isten vagy! Köszönöm

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:BGL to MDL
« Reply #37 on: February 26, 2011, 20:24:52 PM »

Lepróbáltam a vissza fordítást is, az is m?ködik !!!

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:BGL to MDL
« Reply #38 on: February 26, 2011, 20:31:25 PM »
Nagyon Jó:) f?leg hogy bglcompal is meglehet csinálni a vissza utat! persze és nem kell megint elejét?l kezdenem mindent! Hálám üldözni fog!