Author Topic: Fs2004 táj simítás!  (Read 9642 times)

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Fs2004 táj simítás!
« on: March 07, 2011, 19:44:46 PM »
Sziasztok! Tudtok valami programom vagy ötletet hogy egy adott területen hogyan tudok simítani vagyis hogy ne legyenek benne dombok sík területre gondolok!

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #1 on: March 07, 2011, 20:27:14 PM »
Például SCASM-al.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #2 on: March 07, 2011, 20:35:16 PM »
Köszi! Majd valahogy valahol utána olvasok a kezelésének!

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #3 on: March 07, 2011, 20:38:45 PM »
Marha egyszer? egy txt fájlban tudod megadni a koordinátákat és az elevationt aztán a SCASM befordítja bgl-be.

Imhol egy példa.

; SCASM file created by Check Six! Designs
; based on the FSTflatten process
; Copyright(www.fs-traveler.com)

Header( 0  48.00 46.00 22.00 20.00 )
LatRange(  46.00 48.00 )


Set ( areamx 64 )
Area16N
 Elevation ( 109.728000
   47.50583         21.62500           ;1
   47.49694         21.63722           ;2
   47.47417         21.59972           ;3
   47.48278         21.58750           ;4
   

   
         
 )
END16



Sajnos csak északi tájolású négyszögletes flatten poligont lehetséges készíteni az FS9 alá.
« Last Edit: March 07, 2011, 20:41:11 PM by m814 »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #4 on: March 07, 2011, 20:45:13 PM »
Biztos ami biztos ezt a példát elmentettem a gépen! Mondjuk így els?nek ismeretlenül azt se tudom hogy hogyan is kezdjek hozzá!

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #5 on: March 07, 2011, 20:53:53 PM »


Header( 0  48.00 46.00 22.00 20.00 )  Ez a két sor a koordináták maximuma minimuma.
LatRange(  46.00 48.00 )



 Elevation ( 109.728000  --------------- magasság lábban
   47.50583         21.62500           ;1 --------------------bal fels? sarok
   47.49694         21.63722           ;2-------------------- jobb -"-
   47.47417         21.59972           ;3-------------------- jobb alsó
   47.48278         21.58750           ;4-------------------- bal alsó

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline super08

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 539
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #6 on: March 07, 2011, 20:59:27 PM »
Ugyanerre a célra szolgál egyébként a SBuilder is, illetve FSX-hez az ADEX-szel is lehet ilyesmit csinálni. Utóbbi talán a legegyszer?bb, lévén grafikus megoldású.

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #7 on: March 07, 2011, 21:03:59 PM »
Az SBuilder nem tudom miért de elindítás után hibával kifagy!

Offline HA-ECA

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 56
    • Air Ambulance Virtual Légiment?k
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #8 on: March 07, 2011, 21:43:09 PM »
Az SBuilder-t hova kell telepíteni? Az Fs f?könyvtárába vagy SDK-ba?

Itt a hibakód 

Run-time error '13'
Type mismatch
« Last Edit: March 07, 2011, 21:52:58 PM by HA-ECA »

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #9 on: March 08, 2011, 16:49:21 PM »

Offline super08

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 539
Re:Fs2004 táj simítás!
« Reply #10 on: March 08, 2011, 17:55:32 PM »
A tizedesjelre figyelni kell, azt - már csak a gmax miatt is - célszer? átállítani pontra a vessz?r?l.
A SBuildert gyakorlatilag bárhova telepítheted, de az említett helyekre teljesen felesleges, csak kavarodást okoz.