Author Topic: Debrecen LHDC scenery / minden verzió  (Read 31113 times)

Offline Péter

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re:Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #15 on: September 13, 2011, 01:22:03 AM »
Mindekit köszöntök!
Örülök annak hogy végre elindult a Magyar Scenery készités FSX számára.  A saját meg mások érdekei által van a tovabbiakban kihattással a szövegekre ami most jön. Örülök annak hogy különösképpen Debrecen nemzetközi légikiköt?jét letölthettem. De viszont szomoru az hogy nem nagyon látni vissza jelzéseket az ingyenes letöltésekhez. A valóság az hogy Béta-tesztelökk?n kivül szükség van a civil felhasználoktól az apró értékes visszajelzések, hogy ezáltal tudhassanak fejleszteni és módosítani az adott FSX-AddOn:okan (amit mi felhasználók ingyen letölthettünk és hassználunk).

Egyettértek, ámulok és bövületes a Debrecen-LHDC Addon-ján amely némelyik jobban tud megfogalmazni mint én magam. De a nem titkolt érdekem az hogy beindúljon egy gyorsabb és egy garantáltabb sikerrel az AddOn készitésben. Ezáltal hibákat fogok felvilágositani, módósitásokat és javaslotokat fogok tenni, mert erre szükség van.
A cél az lenne hogy Debrecen-LHDC egy fizetös letölthetös kezdö AddOn legyen amely "Kezdett?l" sikeres legyen és hogy "LHSimulations" ismert legyen a világon, amely egy biztos és tartalmassab tartalommal magas min?ségü AddOn gyártója lehessen "Magyar" színhelyekkel, amely az országunkat promotálja mind a saját és a nemzetközi FSX sférában.
Ez úgy lesz elérhetö ha a legelsö fizetös AddOn sikeres lesz a nemzetközi FSX AddOn piacterén. A valóság az hogy naggyából egy f?proba van: A forumokon dicsérik vagy szidják (és mindenki tudja hogy LHSimulations AddOn-járol lesz szó). Némelyik piactér honlapján úgy szintén adnak megjegyzéseket a kifizetett AddOn-okra. És persze nem szabad elfelejteni a nagy ismert AddOn-kipróbáló hónlapokat ahol mindent észrevesznek és közzé teszik a kedves olvasó elé. Csak felületesen nézegettem az AddOn-jukat mivel most találtam véletlen rá. Ami eszembe jutott azt itt leirtam.
Ezért fontos az hogy minden észrevétel mindenjét tudassuk LHSimulations-sal hogy mindent  kijavithassanak és toldhassanak:
1.  A dcgrassedge.bgl nem realisztikus megjelenése bizonyos helyeken. Végig megy a betonon egyenesen, azaz nem két beton-taxi tömb között + ráadásúl keresztezi a taxi pályát. Képet tudnék csatólni róla. Csináljanak több féle gazt, mert igen tetszetös. FTX inspirációt adhat ezen a téren.
2.  Katasztrofális FPS (Frames per Second) csökentést eredményez a kiváló AddOn-juk. A leendö fizetös ügyfelek ezt nagyon fogják szidni és lerontani a LHSimulations rezuméját ha ez nem lesz teljesen megoldva. Ezt teljes egészében meg kell oldani.
A világ leggyorsabb Dual-Core proccessorját használom I5 670, 4.00 GHz (overclocked in use) 8GB gyors RAM. De ez nem elég ahoz hogy birja vinni, azaz 8 FPS eredményez a Debrecen-LHDC. Visszonyitás képpen hozzáteszem hoggy az USCities Chicago 12 FPS-en térdel a gépem, úgy hogy  az összes felhökarcoló (temérdek mennyiségü felhökarcoló) + több ezer autogen (3D villanegyedek az egész háttérben horizontig)(full Autogen slider setting).  A video kártya csak 23%-kon van (GPU workload, HD5850). HD minöségben (1920x1200) + full visual quality on all sliders. Hozzáteszem azt hogy sok FSX-es ragaszkodik a kiváló visuális látványhoz.
Fáradtságos kutatás után sikerült kideríteni hogy melyikek azok amelyek letörik az egész AddOn-t. Mindkettö 50%-%50%-ban hozzájarul:
lhsautogen.bgl
dcvegetationx.bgl
Az eltávolitásuk mindent megold a FPS tekintetében. Kettö megoldást javaslok lhsautogen.bgl megoldására:
A. Van már egy villanegyed ahol az egyik sarkán fotó-textura van. A két nagy villa-negyedet kicserélni fotó-texturára + a többi szölös, vagy zárt-kert féleségekben. Az a pár ház (kb 40 házikó, 1 db villanegyed) ugyanúgy letöri az egészet mint az összes felhökarcoló és az összes villanegyed több ezer autogénel a háttérben, Chicagoban; USA 3-dik legnagyobb városa.
B. Átdolgozni a kiváló magyaros házikókat úgy hogy semmilyen FPS befolyása legyen. Sokaknak fontos az hogy meglegyenek a tipikus Magyar házikók a meglévö nagy visuális megjelenésben. Sok részletesség van bennük amely unikúmmá teszi a Debrecen-LHDC-t és egy külön értéket képvisel az Addonban (pl a tipikus szürke-kockás aszbest pala tet?t, amely más AddOnban nem található meg mert az magyaros).  Kódolási megoldásokat ellehet lesni: Flight1 - Ground Environment X, FTX.
A dcvegetationx.bgl ámulós, sokkal szebb vegetációt biztosit mint FSX default vagy Flight1 - Ground Environment X. "Meg kell tartani", de olyan megoldással amely szintén FPS barát mint az emlitettek. 
-----------------------------
A repülötér olyan érzést ad, olyan benyomást ad, hogy ott élet van. Hát ébreszünk több életet belé; úgy hogy a forumokón beszéljenek róla és vásárolják mint a cukrot a nemzetközi FSX piac hónlapjain, hogy LHSimulations-nak legyen bevétele eröteljes fejlestésekre mindenki örömére, Magyarország dicsöségére. Olyan ötletek kellenek hogy az AddOn repülötér egy ujabb dimenzióba kerüljön. Kiváljon a többi hagyományos gondolkodásból és amely pénztálcát nyit meg. A vonat megjelenése egy olyan tényezö. A FTX AddOn-jaitól kaphatnak rengeteg inspirációt, mert ?k ebben szorgalmaskodnak, és általa sikeresek is lettek.
3.  A vonatnak hosszab pályát kívánnék. Több féle vagonnal. Minden alkalommal másféle kombinációval jön elö (random).
4.  Legyen élet a Szennyvíztelepnél. A szennyvíztelep cirkuláris emésztöjében legyen lassú reális kar-felszini-kaparó-forgás amit a leveg?böl észre lehessen venni.
5.   Az autók a repülötérnél 100 km/óraval száguldoznak. Nem reális. Csökentsék. Lehet hogy az én Ground Environment X, okozja ezt?
Legyen állat: Levegöben, földön, vizben.
6a1.  A gyepen legyen reális lassú mozgású, vizuálisan kiváló, FPS kímélö "Sündisznók" az erdös részben a kifútó pálya melett.
6a2.  Csigák mászkálhatnak a repülö-parkólóiban, a gyepen a betonon. Átgázolt talaj animáció (lapitott csiga).
6b.  Ugráljon valamilyen hal a vízben, a tóban (talán feltételezve elég tiszta).
6c1.  A kifútópálya közelében legyen egy össze-vissza mindig más pályán, egy repülö-kacsa. Ehez legyen egy programozott animáció: Legyen lehetséges elkapni a kacsát a repülövel úgy hogy következettképpen elmaszatolódik a szélvédön, és kb 10mp-ig ott marad a statikus kacsa-maszat amely majd eltünik.
6c2.  A repülötér terminál elött, a repülö-parkolóban keringhessen egy szitakötö nem egyforma pályán gyepes résznél. Lehessen Helikopterrel gyakorlás szempontjából uldözöbe venni hogy szélvédö szitakötö-maszat animáciot lehessen látni.
6c3.  A szölös kertnél (ritkán vannak a magyaros 3D épületek). Alacsonyan repülö légijármü: Zavart-menekülö fácánok felrepülnek. Lehessen helikopterel; igen jól gondoljátok üldözöbe veni egy szélvédö maszatért.
Lesz mit csinálni a repülötérnél. Nem csak egy másik repülötér ahol le lehet szálni. A Debreceni repülötér lehet a világ legérdekesebb FSX AddOn-ja és LHSimulations-tól. A Debreceni-LHDC közeli környék annyira -"""diverzifikált"""- hogy sok mindent be lehet ágyazni animációba és felfedezésbe. Itt még helikopter felfedezöbe is lehet menni, ATC engedélye nélkül. Minden feltétel megvan hogy szóbeszéd szenzáció vigye a kezdeti preludiómot a nemzetközi FSX AddOn piacon, és nem csak egy új hagyományos repülötér akit senkit nem érdekel (Debrecen légiforgalma és nemzetközi ismertsége, szerényen kifejezve; mi az)(nekünk érték, nemzetközi vásárlónak semmiség, miért is vegyenek Debrecen-LHDC:  Semmi okuk rá).
7.  Az egyik magyaros házikóban, helikopterrel benézni az egyik ablakba. Hoppá ott csókoloznak .
8.  Kiböviteni a texturákat a repülötérnél egy nagyobb rádiuszra, és beágyazni felfedezéseket. A szennyvíz telep, a tanya és a fö központi textúra között; default textúra található. Legyen egybe az egész.
9.  Legyen egy átgondolt Program ahol lehessen beálitásokat csinálni, az egyéb extragavanzákból, ahogy most van pl. évszakok választásában. Pl. propeller károsodik vagy nem (repülö kacsa). Lehet gyakorolni kényszer síklás leszállást (repülö). Jet turbina animáció beállitás: Repülö-kacsa maszat darálék jet-turbina mögött és milyen koncekvenciával legyen az Pl. csökentett mód, leáll, rövid üzemzavar a jet-turbina müködésében.

A részletek adják az összképet. Minden ésszrevételre szükség van! Minden ötletre szükség van! A fogalmazás és az iráshibákért. Elnézést, de Svéd születésü vagyok és itt élek; sajnos.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #16 on: September 14, 2011, 08:03:32 AM »
Üdvözlünk Péter!
Köszönjük az észrevételeket, ötleteket.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline izomen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re:Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #17 on: September 17, 2011, 02:33:15 AM »
Sziasztok,

telepítettem az LHDC sceneryt, gratulálok, tényleg szép. Van viszon vele egy problémám, amire nem tudok rájönni. Igazi pompájában, csak a nappali órákban tüdököl, alkonyatkor és éjszaka egy szürke téglalap alakú sz?nyeggé változik. A fények és a pályák rendben vannak, de f?nek, fának, nincs színe. Ha van ötlet, szívesen veszem, köszönöm! És grat mégegyszer.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #18 on: September 17, 2011, 07:45:09 AM »
Szia!

A scenery DXT9 alatt fut megbízhatóan ha DXT10-et használsz állítsd át 9-re.
Illetve esetleg a telepít? sérülhetett a letöltés közben.
Távolítsd el a sceneryt,töltsd le ismét, és installáld újra.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline perko

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #19 on: August 17, 2012, 17:33:02 PM »
Kellene egy kis segítség.
Feltelepítettem a Debrecen v1.2 sceneryt és a következ? problémáim vannak:
1. A t?zolt? autók mögötti bunker nem látszik.
Nálam:



Promo kép:

2. Az autogen háttérben nem látszanak azok a házak amelyek a mintaképen vannak
Nálam:

Mintakép:


Az ingame képek a következ? beállításokkal készültek:
Scenery complexity: Extremely dense
Autogen density: Extremely dense

Os:WIN7 64
videokártya:Nvidia GTX560 Ti

A helyzet többszöri újratelepítéssel sem változik.
Mi lehet a probléma?





« Last Edit: August 17, 2012, 17:39:59 PM by perko »

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #20 on: August 17, 2012, 17:43:48 PM »
Szia!


Elfelejtetted telepíteni a Library Base Packot. Itt megtalálod: http://lhsimulations.com/?page_id=813

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline perko

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #21 on: August 17, 2012, 18:05:14 PM »
Szia!


Elfelejtetted telepíteni a Library Base Packot. Itt megtalálod: http://lhsimulations.com/?page_id=813

Szia!
Köszi a gyors választ.
Telepíteni nem felejtettem el, csak a Scenery Lirary-ba nem tettem be.  >:(
A hiba az én készülékemben volt, lényeg az, hogy most már jó!
Köszönöm, nagyon szép munka, fent van a többi scenerytek is és gyönyör?ek. :D

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #22 on: August 17, 2012, 18:06:29 PM »
Értem, örülök hogy most már m?ködik!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #23 on: November 30, 2012, 11:24:08 AM »
Sziasztok!
A debreceni papi fények mást mutatnak, mint az ILS m?szer.

kép1 (papi ok):
http://goo.gl/Mfw2x

kép2 (m?szer ok):
http://goo.gl/ILF36

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #24 on: November 30, 2012, 13:10:45 PM »
Szia


sajnos ez egy FS technikai baki. A probléma az, hogy hiába van az ILS-nek és a PAPI-nak megegyez? 3 fokos glide-ja, a kett? kicsit eltér mert a touchdown zone-t eltolva mérik. Ezzel én sokat ügyeskedtem anno hogy javuljon de tökéletes sose lesz. Az LHDC 1.2-ben valamennyire orvosolva van. Amúgy a való életben sem feltétlenül egyezik össze a kett?, elméletileg vagy az egyiket vagy a másikat kell használni, a PAPI a vizuálishoz kell az ILS pedig a m?szereshez. A nyáron Bratislavában pl. ILS szerint repültem és a papi már négy pirosat mutatott pedig a mutató középen volt.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #25 on: November 30, 2012, 14:30:33 PM »
Ok! Köszi a választ!

Offline reso

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re: Hungary Scenery Project /X-Plane LHDC, Debrecen
« Reply #26 on: March 18, 2013, 18:23:14 PM »
Sziasztok!

Lenne egy kis gondom. Letöltöttem az ingyenes reptereket így LHDC-t is x-plane 9 alá. Maradjunk az LHDC-nél (a jelenség általános tehát biztos én vagyok a láma). Tehát mindent az instrukciók szerint csinálok. Szépen meg is jelenik a repül?tér az objektumaival (már amennyire néztem), viszont a hozzáadott navigációs adatok nem aktualizálódnak. Ez azt jelenti, hogy DCN-nek nincs DME-je, pedig ahogy látom a nav.dat fájlban benne van.
A log-ban ezt látom:

I found the following scenery packages (prioritized in this order):
  0 Custom Scenery/LHDC_v1.0/
  1 Custom Scenery/OpenSceneryX/
  2 Custom Scenery/R2_Library/
  3 Global Scenery/-global overlays-/
  4 Global Scenery/-global terrain-/
  5 Resources/default scenery/700 roads/
  6 Resources/default scenery/900 beaches/
  7 Resources/default scenery/900 europe objects/
  8 Resources/default scenery/900 forests/
  9 Resources/default scenery/900 red terrain/
 10 Resources/default scenery/900 roads/
 11 Resources/default scenery/900 us objects/
 12 Resources/default scenery/900 world object placeholders/
 13 Resources/default scenery/900 world terrain/
 14 Resources/default scenery/default apt dat/
 15 Resources/default scenery/sim objects/


Kérlek titeket segítsetek, mert így nehéz lerepülni az eljárásokat.


Köszönöm
Gábor

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #27 on: March 18, 2013, 22:25:58 PM »
Quote
Letöltöttem az ingyenes reptereket így LHDC-t is x-plane 9 alá. Maradjunk az LHDC-nél (a jelenség általános tehát biztos én vagyok a láma).

Szia!

Nem! Nem te vagy a láma! :)
Ez a mi hibánk.
Az MSFS verziókból is hiányoztak a  procedúrák (ez nem rég javítva lett) és ugye az Xplane változatok  ezek alapján kerültek konvertálásra.
Utána nézünk, és ha lehetséges javítjuk az Xplane változatok ide vonatkozó részeit is.
Köszi az észrevételt!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline reso

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #28 on: March 19, 2013, 00:32:13 AM »
Köszi a gyors választ.

Ú nagyon várom. Nagyon tetszenek a munkáitok, és ha elkészül LHBP még be is nevezek rá :), de ezek a kis repterek jobban vonzanak. Lehet valahogy automatikusan értesülni az újdonságokról?

Köszi

Gábor.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Debrecen LHDC scenery / minden verzió
« Reply #29 on: March 19, 2013, 03:50:13 AM »
Szia, köszönjük.

A hirlevélre itt tudsz feliratkozni:http://lhsimulations.com/newsletter/
Vagy Facebook itt :https://www.facebook.com/LHSimulations

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary