A helyzet az, hogy valamelyest összetákoltam egy MiG-31 modellt az FSX-hez. Pontosabban ez azt jelenti, hogy megkaptam egy srác modelljét (és vele az engedélyét is), hogy az FS9/FSX-hez felhasználjam, ezt alakítgattam át úgy-ahogy. Ezzel gyakorlatilag a végére is értem a meglehet?sen szerény képességeimnek, így a továbbiakban komoly segítségre szorulok.
Maga a modell nagyjából rendben van, itt-ott azért még igényel némi javítást. A f? probléma az, hogy az animációk és a textúrázás kivitelezése eddig minden esetben kudarcba fulladt, ezért rendkívül hálás lennék, ha ezekben valaki tudna segíteni.
Animációk alatt a "szokásos" futóm?vek-kormányfelületek-pilótafülke szentháromságon túl még olyanokat értek, mint a fékerny?, az üzemanyag-utántölt? csonkja, a h?pelengátor és a radaroperátor kabintetején lév? tükör, de természetesen meggy?zhet? vagyok ezek csökkentésér?l vagy b?vítésér?l is...
(Sajnos a f?futóm? behúzását valami elképeszt?en hülyén oldották meg MiG-ék, az biztosan nem lesz egyszer?.)A modellhez (gmax, egyébiránt) nincs paintkit, így a textúrázás során ezt is el kellene készíteni, majd ráhúzni a modellre.
A gép kizárólag freeware lehet, fizet?s kiadás nem jöhet szóba az engedély alapján. A modellb?l két verziót képzeltem el (fantáziám az van
): az egyiken lennének rakéták függesztve, a másikon nem - ez túl sokat nem bonyolítana a kivitelezésen (ez a része már meg van oldva).
Ha valaki érez kedvet ahhoz, hogy "besegítsen" (gyakorlatilag ez annyit tesz, hogy valójában én segítenék neki, mert az egyértelm? számomra, hogy a munka dandárját sajnos nem én végezném), legyen szíves jelezze itt vagy küldjön privát üzenetet.
(Kértem máshol is segítséget, de az sem lenne egy utolsó dolog, ha esetleg magyarok hoznák össze a gépet végül... )A legutolsó "fotózás" alkalmával így festett a Kopó, azóta azért van némi továbblépés:
(A háttérben AI modellek láthatóak.)
Persze a repdinamika egy másik probléma lesz majd, de addig el is kéne jutni...