Ez egy nagyon rég óta várt konvertáló progi, ilyenért nyaggattam sokáig a skecsaposokat. Aztán rájöttem, fölösleges, merthogy ilyenjük nincs
Szerintem itt a konverzió a lényeg, az a tény, hogy értelme lesz Sketchup-ban modellezni, mert valljuk be, sokkal populárisabb, mint a GMAX. A 3D Studio-ról már nem is beszélve...
Az, hogy az aktuális 1.1-es ModelConverterX még nem hozza se a textúra összerendezést, se a vertex konverziót alapvet?en talán nem is lényeges. Mivel állandó a fejl?dés az FS-ekben is, mindig jönnek új arcok, akik remake-elnek régi cuccokat. És itt jön Arno remeke a képbe: egyszer?en érdemes lesz el?kapni - akár az ingyenes Sketchup 7.1-et - s modellezni, modellezni, modellezni...
És amikor valaki skecsapol, tudni fogja, hogy kevesebb anyaggal(és ez nem is kell egy feltétlenül egy textúra lapra) és poligonnal praktikus megoldani a feladatot. (Van olyan 2/3-os készültségben lév? skeccs modellem, ami több, mint 24.000 poligonból áll. Ez feltehet?en nem fog bevonulni az FSX-embe)
Tehát, szerintem, ilyen, kissé egyszer?bb alkotások készülnek majd, ám ezek is jóval felülmúlják az autogen épületeket.
Tehát én is azt mondom: Köszönjük, Arno!
P.S.: Az említett modell a
www.grafotiv.com címen látható.