Author Topic: X-Plane LHPR  (Read 16795 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
X-Plane LHPR
« on: August 21, 2012, 19:57:29 PM »


Sziasztok !
Befejezéséhez közeledik az LHPR X-planra történ? fordítása.
Várnánk egy-két önkéntes tesztel? jelentkezését.


Offline misu

  • Designer
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 64
Re: X-Plane LHPR
« Reply #1 on: August 23, 2012, 10:29:49 AM »
En jelentkeznek :)

Offline Zoli

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 394
Re: X-Plane LHPR
« Reply #2 on: August 23, 2012, 10:47:58 AM »
9-es xplane-m van nekem is azalatt tudom ha elég

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: X-Plane LHPR
« Reply #3 on: August 23, 2012, 12:00:12 PM »
En jelentkeznek :)

SZia Misu! Téged kerestünk el?ször. az x-plane-es email-ed megy még?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re: X-Plane LHPR
« Reply #4 on: August 23, 2012, 12:28:44 PM »
9-es xplane-m van nekem is azalatt tudom ha elég


En jelentkeznek :)


Sziasztok,  akkor kösz a jelentkezést !

Az ftp-n fenn van a  9-es verzió aktuális állása, megkellene "köpködni" :).  Mindketten eltudjátok érni az ftp-t.

Mivel ez az elsö verzió amivel próbálkozunk, segítség van minden kritika és észrevétel.

« Last Edit: August 23, 2012, 12:57:19 PM by Swift »

Offline Zoli

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 394
Re: X-Plane LHPR
« Reply #5 on: August 23, 2012, 16:44:54 PM »
No!
Jellemz?en, csak apróságokat találtam, semmi életveszélyes.

A környezet XP9.70, a vas lejjebb, stabil átlag 60 FPS.
Ablakban futtattam, Extreme felbontáson, és 4xaa 4xaf mellett. Így kaptam ezt a látványt, és FPS értéket.

1: A fekv? rend?rt az apronon fel kéne szedni, plusz taxi line hibák: http://i45.tinypic.com/24qk20n.jpg / El látszik a te el?nézeti képeden is.
2: Szintén taxi line hibák: http://i46.tinypic.com/2entg8j.jpg
3: A két fény nem duplikáció? Ahogy kiérünk az apronról pont szemben van: http://i47.tinypic.com/2yy5chy.jpg
4: A kerítések bizonyos szögb?l nem átlátszóak, hanem csúnyán feketék. http://i47.tinypic.com/25p3fye.jpg
5: A kábelek részletessége már csak akkor látszik ha pont felette vagy, plusz a kukoricás nagyon ritka, nem szép. http://i47.tinypic.com/3309pgw.jpg
6: El van csúszva egyik határoló. http://i50.tinypic.com/voo2h2.jpg
7: Nagyon sima ez a rész, a foto alap részletességéhez képest: http://i45.tinypic.com/35ldr41.jpg
8: Egy újabb elcsúszott határoló. http://i46.tinypic.com/29wthjp.jpg

Kb. ennyi, egyébként jól megy.

Offline misu

  • Designer
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 64
Re: X-Plane LHPR
« Reply #6 on: August 23, 2012, 17:14:57 PM »
SZia Misu! Téged kerestünk el?ször. az x-plane-es email-ed megy még?

El biza, most neztem meg a spam foldert es ott a level, a tobbi LHSim-es hirlevellel egyutt - gmail valamiert spamnek veszi az osszes toletek jovo levelet...

Koszi, megnezem en is este 9 es 10 alatt is.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re: X-Plane LHPR
« Reply #7 on: August 23, 2012, 20:56:46 PM »
No!
Jellemz?en, csak apróságokat találtam, semmi életveszélyes.

A környezet XP9.70, a vas lejjebb, stabil átlag 60 FPS.
Ablakban futtattam, Extreme felbontáson, és 4xaa 4xaf mellett. Így kaptam ezt a látványt, és FPS értéket.

1: A fekv? rend?rt az apronon fel kéne szedni, plusz taxi line hibák: http://i45.tinypic.com/24qk20n.jpg / El látszik a te el?nézeti képeden is.
2: Szintén taxi line hibák: http://i46.tinypic.com/2entg8j.jpg
3: A két fény nem duplikáció? Ahogy kiérünk az apronról pont szemben van: http://i47.tinypic.com/2yy5chy.jpg
4: A kerítések bizonyos szögb?l nem átlátszóak, hanem csúnyán feketék. http://i47.tinypic.com/25p3fye.jpg
5: A kábelek részletessége már csak akkor látszik ha pont felette vagy, plusz a kukoricás nagyon ritka, nem szép. http://i47.tinypic.com/3309pgw.jpg
6: El van csúszva egyik határoló. http://i50.tinypic.com/voo2h2.jpg
7: Nagyon sima ez a rész, a foto alap részletességéhez képest: http://i45.tinypic.com/35ldr41.jpg
8: Egy újabb elcsúszott határoló. http://i46.tinypic.com/29wthjp.jpg

Kb. ennyi, egyébként jól megy.



  Köszönöm Zoli,

A hibák jól mutatják, hogy konvertáláskor, elcsúsznak a dolgok, amiket azután helyezni kell. Ha, ebb?l kimarad valami akkor az így néz ki :)


Köszönöm, hogy megnézted !

Várom  Misu  tesztjét is !

El?re is köszi.


Offline Zoli

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 394
Re: X-Plane LHPR
« Reply #8 on: August 23, 2012, 22:24:57 PM »
tudom sajna, én anno AS LHBP 1.5-t csináltam meg. 1 napom ráment mire mindent a helyére tettem, és még biztos van 1-2 apróbb hiba amit már tojtam le :D szóval hajrá, én veled vagyok.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re: X-Plane LHPR
« Reply #9 on: August 24, 2012, 07:09:40 AM »
Nekem nincs semilyen X-plane verzióm így csak drukkolni tudok. De úgy látom nem lesz ezzel baj.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline misu

  • Designer
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 64
Re: X-Plane LHPR
« Reply #10 on: August 25, 2012, 19:16:05 PM »
Sziasztok!

No, az xplane9 teszt a kovetkezoket hozta (minden maxra huzva) - azokon tul, amit Zoli is irt:
- ha be van kapcsolva a "runway follow terrain contour" akkor egy csomo layer szetesik/eltunik bizonyos szogekbol
- nehany epulet lebeg, nincs rajta textura
- az apron alatt nekem nem volt beton textura (taxiutakat amugy sem szerencses keppel megoldani xplane alatt, erdemes ujrarazolni WED alatt es hasznalni az xplane alap taxiutjait)
- a kifuto el van fgordulva
- plusz latszik a masik (textura alapu) kifuto is alatta
- a hazak par helyen racsusztak az utra
- a bulok fekszenek a ret kozepen, felig benne a foldben, es ahogy neztem a meretuk sem stimmel - bazinagyok


XP10 alatt (nem maxon, majdnem maxon, textura kicsit visszaveve)
- bizonyos epuleteknek/objektumoknak erdemes lenne beallitani, hogy ne vessenek arnyekot, mert igy nagyon nagyon durva fps zabalo
- xp10 uj lampakat betenni a regi helyett (amik konkretan meg is vilagitjak dinamikusan a kornyezetet, nem csak ugy ott vannak)
- LIT texturakkal is kellene jatszani, ha HDR render ki van kapcsolva (ilyenkor nem dinamikusak a fenyek)
- bazfoltos, rossz minosegu texturak - ugy alapjaban veve xplane nagyon jol kezeli a nagyfelbontasu ortophotokat, csuful nez ez igy ki mas xp scenerykhez kepest, ahol vegig mindenhol nagyfelbontasu texturak vannak.

xp9 es 10is:
- kukoricast, fuvet erdemes lenne forest-kent megcsinalni, sokkal kevesebb FPS-t eszik ugy, es random lesz az elhelyezes is - szebb lesz - plusz a suruseg allitodik az xplane beallitasai szerint, igy akinek gyengebb gepe van, es kevesebb fat tesz ki, nem fogja megolni a gepet a scenery

A kepeket ide tettem fel, nemelyiken megjeloltem mit kell nezni: http://x-plane.hu/temp/lhpr/ (hamarosan felernek)

Azt tudnotok kell, hogy egyre tobb fejleszto fordul az xp10 fele. Egy felmeres alapjan az userek jo resze - legalabb a fele - valtott mar xp10-re, de nyilvan egyre tobb es tobb user fog valtani, az xp9 kezd lassan kiszorulni a mainsteambol. Regebbi vasakkal rendelkezo userek esetleg megmardnak xp9-nel, vagy olyanok, akik kotottek egy kiegeszito miatt, mert meg nem keszult el xp10-re, de egyelore inkabb a ketto egyuttes hasznalata a jellemzo.

Ha raszanjatok az idot, akkor nyilvan erdemes 9 es 10 ala is megcsinalni - tobb mint dupla annyi melo - de szerintem ha ugy is raszantok meg idot a kipofozasra, akkor erdemes lehet elgondolkozni, hogy csak xp10-re megcsinalni. Tobb fizetos es ingyenes xp scenery mar csak xp10-re keszult el - pont azert, mert rengeteg josag van a 9-eshez kepest benne, tobbekkozt:
- dinamikus fenyek
- draped poligon rafeszites a padlola ha runway follow terrain be van kapcsolva
- szebb fenyhatasok
- arnyekok (megadhato akar objektumonkent)
- gyorsabb objektumkezeles
- nagyobb textura felbontas lehetosege
- HDR rendering
es egy kis olvasnivalo az xp scenery engine-jerol: http://developer.x-plane.com/docs/specs/

Ja, van egy femes dobozom, benne mindenfele korongokkal, amik nagyban megkonnyitenek a fejlesztest. Ha erdekel, emailben dumaljuk meg ;)

edit: typo
« Last Edit: August 25, 2012, 22:10:45 PM by misu »

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re: X-Plane LHPR
« Reply #11 on: August 25, 2012, 21:30:49 PM »


szia Misu,

Egyenl?re csak kapkodom a fejem :):),  olvasom a listádat és megnézem a képeket.

Utána javítás :)
Vannak egyszer?en javíthatóak, és vannak amiiknek a javítását megkell tanulnom.

Amít írtál a segítség csomagról szívesen veszem. Nyugodtan írjál itt privát üziket azt azonnal megkapom.
Most egyenl?re emésztem a listát és neki fogok állni a javításnak.