Sziasztok,
Szívesen megpróbálkozom az LHSM grundpoli FSX-esítésével. Pont amiatt, hogy nagyon sok buktató és számomra ismeretlen dolog lehet vele, együtt kellene csinálni.
Az modellek beillesztésére két módszert használok, a feladattól függ?en:
1. Meglév?, kész modellek esetén az ADE-t használom.
Egy könytárba teszem az mdl-eket, az ADE lists-nél felveszem a modellek közé (bocs a pongyolaságért, csak emlékezetb?l írom), majd a jobbgombos menüb?l beillesztem, és beállítom az irányát.) A pontos helyet legegyszer?bb úgy meghatározni, hogy közben csatlakoztatom az ADE-t az FSX-hez és az FSX-ben jelölöm ki a helyet. Ezután újból compilálom az ADE-vel a repteret és ellen?rzöm az FSX-ben, hogy jól jelenik-e meg a beillesztett tárgy. Ez pár másodpercnél nem tart tovább.
2. Új modell fejlesztése esetén az .X fájlokat, az SDK-ban található fordító progikat és .mdl-eket egy mappában gy?jtöm.
A modellhez tartozó .xml fáljban beállítom a helyét. (A fenti módon) Készítek két .bat fájlt, egyet az XtoMDL-nek (3ds maxnál kell csak), egyet a BglComp-nak. Ezután már minden módosítás után csak 3 kattintás a commanderben, és az FSX-ben van a modell.
(mdl készítés, .bgl készítés, .bgl bemásolás a scenery mappába. Persze ezt is lehetne még "optimalizálni",hogy csak egy kattintás legyen, de arra nincs igényem.)
Az FSX saját eszköze az Object Placement Tool az SDK-ban található, azzal közvetlenül az FSX-ben lehet lepottyantani a cuccokat, majd bgl-be menteni. Kipróbáltam, m?ködik, de jobban szeretem az el?z? két módszert.