Na, örülök, hogy m?ködik végre az FSX gamepack nálad is.
Minden úgy van, amint írod.
A psd-t azért érdemes használni, mert menet közben is könnyen szerkeszthet? a rétegekkel. Amúgy bármilyen más képformátum is jó, amit a gmax kezelni tud. A dds sajnos nem ilyen.
A specular color a visszaver?déseket határozza meg, ha nem alkalmazol specular textúrát. (Fekete esetén matt anyagot eredményez, fehérnél csillogót, stb.)
Ha a tükröz?désekhez a global environnement mapot állítod be, nem kell külön textúra, mert az fs a saját textúráját használja fel.
Ha készítesz saját textúrát az még jobb, mert így elkerülhet?, hogy pl. hegyek tükröz?djenek a reptér üvegburkolatán ott, ahol csak pár feny? van. A DC-3 materialokat érdemes átnézegetni, mindenre találsz példát, az üvegt?l a krómig.
Az SDK-ban javasolt elnevezések csak ajánlások, a könnyebb átláthatóság kedvéért, amúgy általában bárminek nevezheted a textúrákat, a slot határozza meg, hogy az FS hogyan kezeli.