Ok, akkor volt egy kis félreértés, de amihez eljutottunk, az elég érdekes téma.
Az FS2004 SDK- csak a Gmaxhoz ad eszközt, így már jobban értem a hozzászólásodat. Maxból FS9 modellt csak a Gmaxon keresztül próbáltam, nincs más tapasztalatom. Látva a tiédet a Padasoft cuccal, nem is lesz.
A topiknyitó kérdése is az volt (sg-n, vagy privátban, már nem emlékszem) hogyan lehet úgy modellezni, hogy jó legyen FS9-hez és FSX-hez is.
Eléggé megkínlódtam kistraktor kapcsán ezzel és az alábbi, kézenfekv? dolgokra jutottam:
-Az FS9 bgl, ha a modell nem tartalmaz átlátszóságot és FSX materiallal elérhet? ficsöröket, teljesen jó az FSX-hez
-FS9-hez az FSX LOD hierarchia nem jó, össze kell attacsolni a LOD-okhoz tartozó objecteket egyetlen elembe LODoként.
-FSX SP2-nél nincs sok értelme LOD-okkal vacakolni, FS9-ben is a scenery tárgyak 90%-át meg lehet kevés polival is szépre csinálni megfelel? textúrázással. A textúra számit a kinézet szempontjából.
- Natív FSX modellt FS9 alatt nem próbáltam, szerintem megfektetné, vagy nem jól jelenne meg.