Szia István!
Futóm?t egyféleképpen tudsz animálni ezért nem hiszem hogy volna értelme erre külön tutorialt írni.
Egyedül arra kell figyelned, hogy az egyes objektek helyesen legyenek egymáshoz linkelve. Tehát például a kerék linkelve van a kerékagyhoz, ami a rugóstaghoz, ami a futószárhoz; a kitámasztó fels? karja linkelve van az alsó karjához, az pedig a futószárhoz. Aztán el?ször meganimálod a futószárat (ügyelve arra hogy a nulla frame legyen a behúzott állapot), majd a linkelési sorrendnek megfelel?en szépen a többit.
Remélem érthet? a logikája.
Az egyes mozgó elemek elnevezései benne vannak az SDK-ban. Ha úgy nevezed el ?ket, és meganimálod, akkor mozogni fognak az adott billenyt?kombinációra (pl. Concorde nose).
A dupla svancú animációnál igazából nem értem mi a problémád, hisz ha a két objekt külön-külön meg van animálva akkor nem mozoghat egy tengely körül mindkett? hisz nincs közös nekik. Magyarán csinálsz egy objektet, elnevezed rudder-nek, beállítod a tengelyeit pl. a belép?jére, és meganimálod. Majd csinálsz (klónozol) egy másik objektet, azt is elnevezed rudder-nek (a név egyezés nem probléma), beállítod a tengelyeit, és azt is meganimálod. Így m?ködnie kell, nem lehet probléma.
Ha valami oknál fogva mégsem jön össze, küldd át a max fájlt és ránézek mi a konkrét probléma.