Author Topic: Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek  (Read 21762 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #15 on: July 05, 2010, 10:47:13 AM »
Végülis Flatten-t sikerült leraknotok? Mert ha nem akkor az lesz a problematika.

Objektum készítéséhez meg ott vannak a tutorial videók. Annál szájbarágósabban már csak úgy lehetne, ha a Zoli meg én elmennénk hozzátok és a saját gépeteken bemutatnánk.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #16 on: July 25, 2010, 14:42:59 PM »
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy egy reptér körül milyen módszerekkel lehet a default föld textúrát megváltoztatni? Annyit tudok, hogy lehet a photo scenery makerrel (m?holdképek...), de csak ez az egy megoldás lenne?

Üdv.: Tóth "Pistu" István

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #17 on: July 25, 2010, 15:55:04 PM »
Ott van még az ADE, no és a Gmax is.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #18 on: July 25, 2010, 16:38:09 PM »


Én valami ilyesmire eredményre gondoltam. Látszik rajta, hogy ez nem egy bevágott m?holdkép, de mégsem default. Az ADE-val csak ocsmány egyenzöld felületet tudtam létrehozni. A gmax-ot meg nemtudom, hogy mire érted. Valami textúrázott plane-t beexportálni?
« Last Edit: July 25, 2010, 16:41:12 PM by vopistu »

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #19 on: July 25, 2010, 16:43:08 PM »

Továbbá,  az SBuilder is nagyon alkalmas erre.

Alap logikája mindegyiknek nagyon hasonló - a hasznos linkek között mindegyikre találsz linket és leírásokat.

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #20 on: July 25, 2010, 16:55:55 PM »
Köszi, átböngészem.

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #21 on: July 25, 2010, 17:27:36 PM »
A Sbuilder-hez kell megvársárolt friss verziójú FSUIPC? Lehet, hogy akkor ezért nem engedi elindítani a programot.  ["Run-time error 13 Type mismatch"]
« Last Edit: July 25, 2010, 17:29:45 PM by vopistu »

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #22 on: July 25, 2010, 18:05:09 PM »


Nem kell hozzá, vásárolt, jó  a free.

A forumon már volt egyszer ez téma ! - keress rá, megéri.
Az a problémád hogy a Windows-ban a .  vagy , tizedes jel különbség nem megfelel?!

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #23 on: July 26, 2010, 15:24:20 PM »
Ott van még az ADE, no és a Gmax is.

Gmax-os megoldásra rákerestem, és az egyik része kitér az ASM kód tweak-elésére. A leírás [ http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=ASM_tweaking  ] a makeMDL programmal dolgozik, viszont én a modellek készítéséhez, mindig bgl complier-t használtam. A makeMDL valami X input file-t akar, amivel én még soha nem találkoztam. Hogy lehetne ilyen X file-t készíteni?

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #24 on: July 26, 2010, 19:40:54 PM »
Azért arra figyelj oda  hogy a backgoundhoz 2002 gamepack kell a Gmax-ra akkor is ha FS9,vagy FS10 alá dolgozol.
Illetve az ASM Tweakhez a BGLCompiler is kell.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #25 on: July 26, 2010, 19:58:23 PM »
Azért arra figyelj oda  hogy a backgoundhoz 2002 gamepack kell a Gmax-ra

Igen, csak 2002-es gamepackot nem lehet letölteni sehonnan...  >:(

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #26 on: July 26, 2010, 20:17:05 PM »
Most így hirtelen én sem találom. Mindegy letömörítettem a gmax/gamepacks/fs2002 könyvtárat. Benne van a parancsikon is amivel indítani kell. Szólj ha nem megy.


Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline vopistu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 46
Re:Kifutopalya + gurulo utak + allohelyek
« Reply #27 on: July 26, 2010, 20:57:34 PM »
Letöltöttem, köszi. Sajna nem enged exportálni. (nem találja a makemdl-t pedig megadtam a configure menüben path-ot )  Teljesen bele vagyok kavarodva. Délután olyat is olvastam valahol, hogy nem mindegy, hogy milyen verziójú a gmax + nem feltétlenül békés egymással szemben az fs2004 és 2002 gamepack.  Pf....