Author Topic: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések  (Read 54223 times)

Offline geo

  • Valued Customer
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 25
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #15 on: August 24, 2015, 21:10:11 PM »
A fentieken túl: Hiányolom az AFCAD-ból egyik másik taxiút cimkéjét. (Nem emlékszem, melyikek ezek, most csak a J4 ugrik be.
RWY HDG. Nálam tökéletes, annyi, amennyinek lennie kell, és nem 310.
(Feltételezem a kolléga nem aktualizálja a mágneses elhajlás értékét a szimulátorában.)

Offline kbhont

  • Beta tester
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 290
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #16 on: August 26, 2015, 22:39:06 PM »
Lehet célszerű lenne megvárni a most kezdődő felújításokat... Gondolok itt a futópályák végbiztonsági területeinek kialakítására.
Nem tudok konkrétumot, hogy milyen változtatások lesznek, de holnap megkérdezek egy-két érintettet...
FS9/P3Dv4 igen
FSX nálam nem játszik (szerepet) :D
Lap:Asus Rampage VI Apex
CPU i7 7820X @4.5Ghz
RAM Corsair Dominator 3200MHz 32 GB
VGA Asus GTX1080Ti Strix  2560x1080
SSD Samu 830
Windows 10  X64

Offline Tytus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 37
  • Hungavia Pilot
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #17 on: September 13, 2015, 12:23:59 PM »
Sziasztok!
Már jó régen jártam itt utoljára, most megláttam ezt a felhívást.
Szóval ha egy kicsit tovább "építenétek" a 4-es utat (fs9 em van)-szerintem klassz lenne...
Gyönyörű munka így is!
Még egy...
Mostanában a biztonsági sávokon túrnak-fúrnak. Most nem jut eszembe a rövidített neve, de ezek kikönnyített betonelemek, amik tovább lassítják a megszaladt madarakat azzal, hogy összeroppannak a súlyuk alatt,-ha jól gondolom, akkor Ferihegyre is ilyet építenek...

Offline kbhont

  • Beta tester
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 290
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #18 on: September 14, 2015, 07:44:12 AM »
Valóban, a 4 út ez tényleg jó ötlet lenne...!
Ja és még egy apró dolog...
A B1 meghosszabbítása és a rendőrségi sráfolt területet összekötő régi teherbíró beton felületről esetleg el lehetne távolítani a füvet...Legutoljára átgurultunk rajt és azon nincs fű! Legalább is ennyi nincs. :D
« Last Edit: September 14, 2015, 09:11:50 AM by kbhont »
FS9/P3Dv4 igen
FSX nálam nem játszik (szerepet) :D
Lap:Asus Rampage VI Apex
CPU i7 7820X @4.5Ghz
RAM Corsair Dominator 3200MHz 32 GB
VGA Asus GTX1080Ti Strix  2560x1080
SSD Samu 830
Windows 10  X64

Offline sync2412

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #19 on: September 23, 2015, 12:04:33 PM »
Sziasztok!

Az AFCAD javítását én is támogatom, GSX néha elég zavaros dolgokat tud művelni pushback közben. De a lényeg, hogy nem tudom más észre vette e, de van egy apróbb textúra hiba a 31R elején (A9 és 31R közt), a taxi út közép vonala el van csúszva. Kép mellékelve :)

Üdv mindenki!


Offline imre

  • Valued Customer
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 8
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #20 on: September 25, 2015, 23:08:17 PM »
Hello!

Ez a hiba a 31R/13L gurulóutaknál nálam is előjött P3D-ben, több helyen is. Ugyanennek a témának az angol topic-jára posztoltam képeket: http://lhsimulations.com/forum/index.php?topic=597.15

Azon gondolkodtam, hogy az 1.4-ben mi lesz az egykori Malév gépek sorsa? A mostani verzióban ott van az Aeroplex hangár előtt a HA-LNA CRJ 200-as és a HA-LOB 767-es, meg az 13R küszöb vonala körül, félreeső helyen a HA-LCA Tu-154-es. Ez utóbbi ugye átkerült a műszaki előtérre.
Jó lenne, ha a 767-est legalább konfigból kapcsolhatóan meg lehetne tartani "szem előtt", az 1.3-as verzió szerinti helyén.

Sziasztok!

Az AFCAD javítását én is támogatom, GSX néha elég zavaros dolgokat tud művelni pushback közben. De a lényeg, hogy nem tudom más észre vette e, de van egy apróbb textúra hiba a 31R elején (A9 és 31R közt), a taxi út közép vonala el van csúszva. Kép mellékelve :)

Üdv mindenki!

Offline offrakisadi

  • Beta tester
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 41
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #21 on: October 17, 2015, 19:45:41 PM »
Nekem most a P3D V3 van es a telepito nem kompatibilitis az uj P3D V3 al. Szerintel jo otlet lenne egy uj P3D V3 telepito is.
Rig:
CPU: Intel i7
RAM: 32GB
GPU: 2x HD7970
Windows 10 + P3D V3 + FSX Acceleration

Offline tamaslokos

  • Valued Customer
  • Newbie
  • *****
  • Posts: 2
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #22 on: December 07, 2015, 09:20:37 AM »
Sziasztok!
Aerosoft Airbus-t használok P3D V2.5 alatt. Az Aerosofthoz tartozik egy limitált RAAS szolgáltatás, ami a 34R-t TAXI WAY-ként azonosítja. (Például felszálláskor sikítozik, hogy a sebességem túl magas a taxizáshoz)  Nem tudom, hogy a hiba melyik szoftverből ered, de esetleg megnézhetnétek, hátha érdemes vele foglalkozni. Ettől függetlenül a scenery csodálatos, igazán szép munka.
Üdvözlet mindenkinek!

Offline geo

  • Valued Customer
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 25
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #23 on: December 07, 2015, 11:11:37 AM »
Mikorra várható a végeredmény:

Offline almostatys

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 16
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #24 on: December 10, 2015, 23:19:26 PM »
Sziasztok!
LHBP kompatibilis az FSDT GSX-el? Mert nekem a GSX tow truck kitolás közben egyik gépemet sem fordítja rá normálisan a taxiway-re. Általában mellé vagy túl tolja a gépeket.
Esetleg AFCAD probléma lehet? Ha igen,akkor légyszi azt is javítsátok! Köszönöm szépen!

Offline su79o2

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #25 on: December 28, 2015, 13:49:07 PM »
Van külön topik is rá, de itt is megemlíteném a PAPI fények hibáját (gyenge fények)

Offline ferimad

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #26 on: January 11, 2016, 11:49:24 AM »
Sziasztok

A 34 kapu emirates megálo dupla kapus az újban benne van  , lezs
 kérdés akinek megvan lhsimulator bp pl nekem a fs2004 első verzió arra újra kell fizetni a updatot

Offline Moreover

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #27 on: February 20, 2016, 00:10:02 AM »
Sziasztok, a grafika igazán jól sikerült nem nagyon frame zabáló, a PAPI  lehetne sokkal erõsebb (valaki elõttem megjegyezte). Én P3D 2.5-tel használom. Lehetne esetleg Marchaller Car a visual taxiway marks helyett. Manapság nem divat a futófény az active runway esetén?

Offline geo

  • Valued Customer
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 25
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #28 on: February 20, 2016, 07:41:04 AM »
Hello, mikor lesztek készen?

Offline Moreover

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
Re: Budapest LHBP scenery 1.4 - Javaslatok, javítások, kérések
« Reply #29 on: February 22, 2016, 09:34:34 AM »
Nem rég vettem meg p3d v2.5-re az LHBP-t. Túl azon, amit már jeleztem, hogy a PAPI és a futópálya fényei igen gyengék (pl. az LHSM-é szuper)
felfedeztem egy elég meglepõ dolgot: instant replay-nél eltûnnek a pálya fényei és az épületek -de teljesen. Amikor vége a replay-nek, visszaáll a "rend".
Lenne valaki olyan bátyám, hogy letesztelné? Minden grafikai variációt kipróbáltam, de az eredmény változatlan.