Author Topic: Scenery tippek, trükkök, tanácsok  (Read 71260 times)

Offline Hat-i

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 29
Re: Scenery tippek, trükkök, tanácsok
« Reply #75 on: January 30, 2016, 09:12:40 AM »
Köszönöm szépen!
Próbálgatom.

Offline Hat-i

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 29
Re: Scenery tippek, trükkök, tanácsok
« Reply #76 on: February 13, 2016, 04:04:54 AM »
Üdvözletem!
Megint segítséget szeretnék kérni!
Mit nem csinálok jól, amikor a poligonra rá teszem a textúrát és vízszintes irányban összetolja a képet?
A poligonon végig ér a textúra. Amikor vízszintes irányban megnyújtom a poligont akkor 40-45% növelés után lesz jó a kép.
Másodszor kezdek egy épületet mert az előzőt néhány helyen elszabta. Azon semmi gondom nem olt a textúrával. A textúra ugyanaz maradt.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re: Scenery tippek, trükkök, tanácsok
« Reply #77 on: February 15, 2016, 21:42:18 PM »
A polygonon lévő textúrát az unvwrap ivw módosítóval lehet "ráhúzni". Az egyik otatóvideóban benne van.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Hat-i

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 29
Re: Scenery tippek, trükkök, tanácsok
« Reply #78 on: February 16, 2016, 05:59:05 AM »
A polygonon lévő textúrát az unvwrap ivw módosítóval lehet "ráhúzni". Az egyik otatóvideóban benne van.

Köszönöm, hogy próbálsz segíteni.
Az a gondom, hogy eltorzul a kép.
Első képen van, hogy milyen négyszög ablakokat szeretnék, a kocka egyik oldalán. Evvel az a bajom, hogy alul és felül szét kell húznom a textúrát, hogy ne téglalap alakúak legyenek az ablakok hanem négyzet. Evvel viszont elveszik az ablak arányossága a kocka oldalához képest.
A második képen arányosan van feltéve a textúra, viszont ilyen széthúzottak lesznek az ablakok.





« Last Edit: February 16, 2016, 06:22:40 AM by Hat-i »