Author Topic: VFR scenery készítése  (Read 24793 times)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:VFR scenery készítése
« Reply #15 on: April 04, 2010, 11:09:43 AM »
Igazándibol most próbálkozom vele elösször. :) A 20 Mb-os térképrészletet (BGL fájlt) közel 500 cellára bontotta az SDK. :D
Elösször a PhotoSceneryMaker programmal próbálkoztam, de az sajnos nem elég pontos, ezért a m?holdképek letöltésekor létre jött log fájl alapján kézzel készítem el az inf fájlt, ami már nagyon pontos információkat tartalmaz, ezt teszteltem is 2 BGL fájl illesztésével is. Viszont ha azt mondod, hogyha az SDK ugyis cellákra bontja a fájlt, és ez nem okoz gondot az FSX-nek a nagy fájlméret, akkor az nagyban gyorsítaná a munkámat.
Egyel?re csak a m?haldas képet szeretném beemelni a játékba, utána foglalkoznék az autogennel.

Egy részlet a min?séget bemutatva:



Sziasztok  !
Nagyon jó  dolog a VFR sceneryhez, és repterek valós kinézetének kialakításához a topicban felsorolt elképzelések kifinomítása.
Mivel én is ezzel kezdek most egyre lendületesebben foglalkozni, és a landmarks-ban keresek ehhez "er?ket" - megszeretném osztani azt, ahogy én látom.
Jelenleg a m?holdas térképek behozatala az FSX és Fs2004 alá nem  probléma / lsd. csatolt képek /
Ki lehet kerülni a többlépéses beillesztéseket.


Az Sbuilder  és az SbuilderX a térkép szerverekkel összekapcsolva kb 15sec alatt kiteszi a munkaterület nagyonjó min?ségü fotoképét. Ezt teszi akár úgy is, hogy mindjárt .bgl-t készít bel?le és azonnal illeszhet? a a Addon scenery-be.
Ezt azért tudja, mert belülr?l képes kezelni az SDK resample eszközét.
Másik 15 mp és máris az Autogen annotátorban van a bgl, és tovább tölthet? objectumokkal és vegetációval.

A másik lehet?ség, hogy GeoTiff fájlként kiteszi és fotomanipuláló programokban tovább tökéletesíthet?.  / mentéskor egy txt-be rögzíti a kép koordinátáít is /Vissza hívva a SbuilderX-be utána tovább tölthet? élethú vagy készített objectumokkal a saját object könyvtárából, vagy mivel ismeri és képekkel megtudja mutatni az összes autogen elemet, azokkal is. / lsd. csatolt kép /.
Remélem sikerült kedvet csinálni, mert maga a tárgyakkal és obejctumokkal való megtöltés igen aprólékos türelmes munka, ehhez :) többen kellenek.

Azt is megemlítem itt, hogy a GE egyébb ellemeit, amík Sketchupban készültek szintén átlehet mamár hozni.
A  3D Warehouse elérhet? és konvertálható.


Destroy-man várunk a landmarks- ban:)