Author Topic: FS2004 LHUD-Szeged  (Read 32169 times)

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
FS2004 LHUD-Szeged
« on: March 07, 2010, 09:33:43 AM »
Sziasztok!

Bátorkodtam Szeged repterét rajzolgatni,próbáljátok,teszteljétek!

Már csak a 3D épületek hiányoznak.

beeproject.fw.hu/AFX_LHUD.bgl
« Last Edit: April 01, 2010, 10:22:49 AM by tsGucci »

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #1 on: March 07, 2010, 09:45:31 AM »
Szia!
Ez FS2004-hez készül?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #2 on: March 07, 2010, 10:00:46 AM »
Szia!
Ez FS2004-hez készül?

Igen, a témacímben is szerepel!  :)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #3 on: March 07, 2010, 10:06:23 AM »
Ok.
Csak azért kérdeztem rá mert az AFX fájl az én gondolataimban inkább FSX-hez társul.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #4 on: March 07, 2010, 10:15:27 AM »
Ok.
Csak azért kérdeztem rá mert az AFX fájl az én gondolataimban inkább FSX-hez társul.

Jaigen,mert AFX-szel készítettem,de 2004-es formátumban mentettem.
A stock NDB-ket nem lehet sehogyse törölni,hogy ne látszódjon?

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #5 on: March 07, 2010, 11:00:49 AM »
Szia, akkor ha AFX-ben készült,  Csak mentés kérdése és akkor FSX-ben is párhuzamosan alakítható!?



Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #6 on: March 07, 2010, 11:37:07 AM »
Szia, akkor ha AFX-ben készült,  Csak mentés kérdése és akkor FSX-ben is párhuzamosan alakítható!?

Igen,már át is konvertáltam,szabadon felhasználható!  :)

beeproject.fw.hu/AFX_LHUDx.bgl

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #7 on: March 07, 2010, 11:45:21 AM »
Igen,már át is konvertáltam,szabadon felhasználható!  :)

beeproject.fw.hu/AFX_LHUDx.bgl

Tovább érdekl?döm, a céljaid felöl - az épületeket is  "képes vagy" letudod modelezni, vagy mi a további szándékod.
Itt, megáll a folyamat ?:)

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #8 on: March 07, 2010, 11:57:15 AM »
Tovább érdekl?döm, a céljaid felöl - az épületeket is  "képes vagy" letudod modelezni, vagy mi a további szándékod.
Itt, megáll a folyamat ?:)

Gmax-ban próbálom most az épületeket,van egy kis Autocad tudásom,úgy néz ki nem sokban különbözik.

Természetesen a tornyot,hangárokat le kell fotóznom,itt lakom a közelben,szerintem ha lassan is de menni fog.  :)

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #9 on: March 07, 2010, 12:04:25 PM »

Ez jól hangzik. Bíztatlak, hogy csináld, de nefeldd az id? is fontos :)  , de a min?ség a legfontosabb!  ;) :D

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #10 on: March 07, 2010, 12:06:39 PM »
Szia!

Van itt pár gmaxos specialista. Ha elakadsz valamiben szólj. Bár kezdésnek ajánlom a gmax-os videókat, a letöltések között. Nem teljeskör? tutorial, de kezdésnek tökéletes.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #11 on: March 08, 2010, 09:36:37 AM »
A stock NDB-ket nem lehet sehogyse törölni,hogy ne látszódjon?

Szia,

Gratulálok a készül? sceneryhez és sok sikert kívánok a folytatáshoz!
A stock NDB-ket sajnos nem lehet törölni, úgy tudom, hogy elég mélyen vannak kódolva az FS-ben. A törlésük kihatna a navigációs adatbázisra, GPS adatokra, AI forgalomra, stb., nem várt hibákat okozna. AFX, ADE, stb. ezért nem támogatja a törlésüket.



Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #12 on: March 17, 2010, 21:31:24 PM »
LHUD 0.01 prebéta :   :DDDDD


Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #13 on: March 19, 2010, 10:59:34 AM »
Na, indulásnak nem rossz.

A textúrázással hogy állsz? Ok ezek relatíve egyszer? objektumok így könny? rájuk valamit húzni, de bonyolultabb objektumoknál a textúrázás és a modellezést szinte egyszerre kell csinálni. Ez olyan mint a tyúk és a tojás esete, nem tudni melyik született elöbb. Mondhatnánk úgy is, hogy a tyúk a tojás eszköze újabb tojások létrehozására.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #14 on: March 19, 2010, 20:30:10 PM »
Tegnap voltam kinnt a reptéren fotózni,több-kevesebb sikerrel.
tesxtúrát mekkora méretben érdemes készíteni?
512x512?
1024x1024?

A füves apront is lehetne textúrázni,mert ez az AFX-es apron eléggé béna,átlátszik.
Mekkora polygont érdemes egyben textúrázni és melyiket érdemes felosztani/átalakítani meshre?