Author Topic: FS2004 LHUD-Szeged  (Read 31992 times)

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #30 on: April 01, 2010, 10:43:18 AM »
Szia!


Hát szerintem ez még a publikálható min?ségt?l messze van. Az épületek még mindig átlátszanak? Az eggyel ezelötti képen csak most vettem észre hogy a jobb oldali hangár elején a textúra mintha meg lenne csavarodva, vagy legalábbis olyan természetellenes.

Bokrok, fák ilyesmire két megoldás van, hogy stílusosan mondjam itt egy tipikus logisztikai kérdést kell megválaszolni "Make or Buy?" Magyarul, vagy csinálsz ilyen objektumokat magad, vagy körülnézel a neten (pl. avsim/scenery library).
« Last Edit: April 01, 2010, 10:45:11 AM by tsGucci »

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #31 on: April 01, 2010, 10:49:19 AM »
Mivel a topik átcsapott technikai diskurzusba ezért jobbnak láttam áthelyezni a scenery tudásbázisba.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #32 on: April 01, 2010, 10:54:35 AM »
Jaj az alap kérdést nem is válaszoltam meg.

Quote
Szeretném megközelíteni az lhsimulations színvonalat....

Ebb?l azt következtetem, hogy a photorealistic backgroundot szeretnél. Ez már persze bonyolultabb. A hasznos linkek között van egy tutorial ami leírja hogyan kell. Szerintem nézd meg. Érdemes az fsdeveloperen is körülnézni.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #33 on: April 01, 2010, 11:03:23 AM »
Szia,
Felhívon a figyelmed erre, a bejegyzésre.

Ez azért nem csak ennyi.Ajánlom figyelmedbe a következ? progit

http://www.airportdesigneditor.co.uk/

Itt van egy külön tutoriál a Photo Background készítéséhez is


A kérdéseidre a válaszok :

ADE  vagy  AFX  ill. még a növényzethez és épületekhez az autogen annotátor  is nagyon jó eszköz.
A három kombinációja meg különösen kíváló.
Az érzésem az el?ször mindhármat átkellene tanulmányoznod, persze itt a fórumon is van hozzá sok érdekes vélemény és link is.
Vagy, még specifikusabban kérdezni majd a problémáidra.

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #34 on: April 01, 2010, 12:58:55 PM »
Köszi mindenkinek a segítséget,de mivel el?ször csinálok ilyet,nem tudom mennyi az "elég" mivel a végtelenségig lehetne finomítani,természetesen LHPP és LHSM színvonaltól még messze van,de én egyedül harcolok vele,de ha nincs más,megcsinálom magam is,de ehhez több id? kell mint nektek. :)

A hangárok belsejét már megcsináltam,nem látszik át, a f?épületek megvannak,már csak az "apróbb" kiegészítések hiányoznak.

Esetleg ha elküldeném nektek az egész cuccost tesztelésre,akkor látnátok hogy mi a jó és mi nem.

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #35 on: April 01, 2010, 13:11:44 PM »
Igen ezt akartam is írni. Az LHS sceneryk azért is lehetnek magasabb min?ségi szinten, mert nem egy ember csinálja. Általában kevés géniusz van a készít?k között, értem ezalatt azt hogy nincs olyan ember aki minden egyes feladathoz (értem ezalatt textúrázás, modellezés, programozás) ugyanolyan magas szinten ért. Ezért is jött létre ez az oldal, ez a fórum, hogy a magányos fejleszt?ket egy helyre cs?dítsük, megosztva a munkát, mindenki azt csinálja amihez a legjobban ért. Ezzel az eredmény min?sége négyzetesen emelkedik. Ha megnézed a scenery tudásbázisban nemrégen közzétett LHSM FSX scenery konverziót, ott is láthatod, hogy mindenki azt próbálja csinálni amihez a legjobban ért.

Egy nyílt titkot elárulok, a scenery hangulatát nem a nagy épületek, mint hangárok, terminálok határozzák meg. A dolog ördöge a részletekben van, amikor hiányoznak ezek a részletek akkor furcsának találja a tájat a szem, de mégsem lehet megmondani mi is hiányzik. Amikor Sármelléket csináltuk, letettük a két terminált az irányítótornyot, s?t akkor már bunkerek is voltak, de mégis olyan furcsa volt az egész. Nem volt kerek. Aztán amikor elkezdtünk ilyen hülyeségeket lerakosgatni, mint kuka, italautomata, konténerek stb. akkor kezdett hangulata lenni a dolognak.

Ez emilünk még mindig info@lhsimulations.com. Ha id?nk engedi szívesen megnézzük, bár ennyire kezdeti szakaszban szerintem a screenshotok is megteszik a fórumon.

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #36 on: April 09, 2010, 20:51:16 PM »
Sikerült kipróbálnod?

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #37 on: May 14, 2010, 10:26:04 AM »
Sziasztok!

Amit eddig tudtam egyedül megcsináltam,letölthet? az IVAO Scenery menüjéb?l.
Mivel megszületett pici lányom,most érthet? okokból töb dolgom lett,ezért a további fejlesztéshez id?t kérnék,nincs elfelejtve!

Üdv nektek és köszi mindenkinek a segítséget!

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #38 on: May 14, 2010, 11:09:20 AM »
Gratulálunk!  :)

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #39 on: May 14, 2010, 11:26:44 AM »
Quote
Mivel megszületett pici lányom

Sok örömöt, és jó egészséget kívánok!

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #40 on: May 14, 2010, 19:53:24 PM »
Sok boldogságot a kicsivel az egész családnak!

Offline super08

  • Designer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 539
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #41 on: May 14, 2010, 19:59:42 PM »
Gratulálok, sok boldogságot és egészséget a családnak!

Offline BeeTm

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 28
Re:FS2004 LHUD-Szeged
« Reply #42 on: July 01, 2010, 16:04:32 PM »
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat,amint két pelenkázás és büfiztetés közt odaszabadulok a géphez,frissítgetni fogom a projectet.