Huh, megfogtál, azért annyira én sem ismerem még, hogy jártasnak nevezhessem magam a programban
Mindössze egy pár lépéssel járhatok Kferro el?tt, de ez nem feltétlen lesz megoldás...
Én is csak azért használom ezt a programot, mert az X-Plane feladatokhoz ez passzol a leginkább.
Megnéztem a modellt kicsit jobban, és néhány face valahogy kimaradt a textúra fájlról, azért nem látszott rajtuk semmi. Összerendeltem ?ket, így Blenderben már látszik "rendesen" a modell.
Kiexportáltam dae formátumban(SketcUp) mert más nincs a gépemen amivel tesztelhetném az eredményt, de nincsenek jó híreim... A mappingot valamiért itt sem viszi át. Lehet hogy kevés a jelenlegi tudásom a két programot illet?en, nincs tippem mi lehet a gond. Viszont tartok t?le, hogy a többi formátumba való exportnál is el?fordulhat az UV map hiány, viszont azokat még ellen?rizni sem tudom perpill.
Személyes véleményem az, hogy a Blendert ne er?ltessétek a közös projectben, ugyanis a viszonylag kevés háttérismeret (és a nagyon más szemlélet) miatt f?leg csak szenvedés lenne vele...
Kferro, tudom hogy elkezdtél foglalkozni a SketchUp-pal, azt használhatóbbnak érzem egy közös platform megteremtéséhez. Egyrészt ahogy korábban itt is volt róla szó, nagyon egyszer? vele épületeket modellezni-textúrázni, másrészt a kimenetet könny? más programba átvinni.