Home Cockpit > Home Cockpit Showroom

Boeing 737-500 Classic Szimulátor.

<< < (2/3) > >>

airwolf34:
Szia

Igen a minimalizálás is szerepet játszott de amiért ezt a megoldást választottuk az lényegében az volt hogy a konkrétan 737 Classicra nem volt panel software. Vagyis én nem tudok rola hogy van ugy mint az NG-nek.
Feltétlenül írok majd az email címre is de csak a hétvégén mert sok melóm van héten.

Perec81:
Sziasztok!!
Én egy 3 tengelyen mozgó típusfüggetlen cockpitet építek.
Az a bajom,hogy vásároltam egy Saitek Pro flight yoke-ot,meg pedálokat és még+throttle-t.
FSUIPC-b?l akarom beállítani a cuccot,de nem értek hozzá,holott van részletes leírásom .Nem tudom pl. Flapset fokozatokba állítani
le-fel megy,de ennyi.
Kérlek segítsetek nekem!
HA-TMS

Boldizsár:
Szia!

Én a flap-eket saitek throttle quadrand ra programozta FSUIPC segítségével. és így egyés életszer?, persze nem "akad be" a fokozatokba, de az már kis sufnitunningolással megoldható. a fsuipc men?b?l a axis assingnment fülön kell beállítani, mozgatod a kart amire a flapot programozni akarod, rányomsz a rescan gombra, és gépspecifikusan elmented. send direct to FSUIPC calibtation, alatta beállítod, hogy flap, és a joystick calibration fülön megkeresed a flap részlekegt (6 of 11: Trim, spoilers and flaps) és ott még lehet finomítani.

Perec81:
Nagyon köszönöm,sokat segítettél!!
Én is ugyanígy gondoltam a fokozatokat egy golyós ívpályával megoldani.
A 6/11-nél a joy calibrationban próbálkoztam eddig sikertelenül..
Ma este megpróbálom így ahogy mondtad.
Esetleg nagy kérés volna,ha részletesen leírnád nekem a lépéseket,mert nekem van leírásom angolul,de ott különböz? értékeket is be kell állítani.
Ja és még a Spoiler meg a throttle+sugárfék beállítás is érdekelne..
Ezt is úgy képzelem el, hogy ha a gázkart az ütköz?t?l lejjebb húzom,akkor kapcsoljon a sugárfék maxra.

Boldizsár:
Szia!

Hát a spoiler az egyszer? mert az ugye fokozatmentes...
A gázkar szintén fokozatmentes, tehát ugyanúgy meg az is ahogy a flap-ot leírtam. és a saiteken amikor az ütközésen túl húzod, akkor az egy "nyomógombnak" fogja fel. tehát FSUIPC buttons and switch fülön kell kalibrálni, mikor belemész, akkor ütközésre kell húzni, és ahhoz hozzárendelni a "throttle decr" paraméteret, jobb oldalt középen. és alattta be kell pipálni  hogy folyamatosan ismételje, mert különben csak egy "egységenként" kezd sugár fordítani. De FSUIPC-vel az is megoldható, hogy a fordítót egy teljesen külön kar axisként vezérelje, csak azt én nem csináltam meg,m ért nálam két TQ van, azaz 6 kar, és 4 van fenntartva a 4 hajtóm?höz és a maradék 2 a spoiler meg a flap. amikor meg 2 hajtóm?veshez kell,akkor sem tetszett,hogy a fordítók nem egy síkban vannak a gázkarral hanem így mellette.

Ha nem megy akkor részletesebben leírom, ez most csak így fejb?l... de olyan nincs amit az FSUIPC-vel nem elehetne megcsinálni.,

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version