Halihó,
Bocsánat a késlekedésért, de mindig találtam még javítani valókat, és addig nem akartam feltenni a cuccot, amíg magam is látom benne a hiányosságokat. (Mármint, amik az FSX-ben nem úgy jelennek meg, mint az FS2004 változatban.)
Most utóljára azt vettem észre, hogy az FSX groundnál nem jól m?ködik a pálya alulról való átlátszósága, egy átlátszó hártya jelenik meg a pálya felületén és ahogy halad a gép el?re, ez a fátyol is halad vele. A ground poly esetén ez nem látszott nálam. Megoldásnak azt találtam ki, hogy lezárom az alsó átlátszóságot a beton textúra alfájának befehérítésével, és az így kies? árnyék réteget pótlom egy felülre, a féknyomok fölé elhelyezett féli átlátszó layerrel.
Ehhez használható az eredeti ground textúrán látszó réteg átlátszóvá téve, vagy néztem, hogy a GE képb?l is lehetne a pálya rajzolatát kinyerni.
Lényeg a lényeg, este feltöltöm a mostani állapotot a forrásfájlokkal együtt az FTP-re, hogy Ti is lássátok, úgy könnyebb lesz beszélgetni róla.
Ami még segítségként esetleg szóba jöhet, úgy látom, hogy az FSX tavaszi és ?szi színvilága eltér egy kissé a textúrákétól.
Ha esetleg nagyon jók vagytok színekben és lenne kedvetek igazítani, felteszem a psd-ket is.