Sziasztok,
Az ünnepek alatt családostul elutaztunk , így 27-ig nélkülöznöm kell az FS-t és a fejleszt?i cuccokat tartalmazó gépemet. Így emlékezetb?l írok, nem tudom megnézni a saját FSX környezetben.
Az LHSM_FSX_v04 változatban az Area1_LHSM.bgl tartalmazza az évszakos groundokat.
Bele fordítottam a 4 évszak, az éjszakai és a blend textúrákat. A tavasz-nyár-?sz textúrák eléggé hasonlóak, de a telet fel lehet ismerni.
A scenery mappa teljes tartalmát le kellene a v04-re cserélni (ha nem így tetted volna), hogy ne maradjon bent semmi az el?z?ekb?l, ami eltakarja a groundot.
Boldi, nálad is ez lehet, mert a tél nálam szépen megjelenik.
A fák árnyékát a bgl-be fordítás során lehet kivenni a NoShadow sorral, sajnos egyenként kellene az xml-be beszúrni. Megnézem még, hogy van-e ennél egyszer?bb megoldás is.
Örülök István javaslatának, ha nem el?z be senki, küldök majd felülnézeti képeket. A források az FTP-n vannak. Az évszakos textúrákat egyetlen psd-be szedtem össze az egyszer?ség kedvéért, ill. Boldinak írtam már, hogy hogyan lehet módosítás után pikk-pakk újra kompilálni terep bgl-lé. Ehhez természetesen a színmódosítások után a layereket egyenként, a megfelel? elnevezésekkel (amit az inf fájl tartalmaz) kell 24 bites bmp-be menteni.