Természetesen megnéztem, hogy van-e más, m?köd? lehet?ség az évszakos fák telepítésére.
1. Az autogen annotator programot Boldival kipróbáltuk, és szép havas erd?t sikerült ültetnünk vele.
Viszont az annotatorral eddig csak facsoportot sikerült elhelyeznem, nem látom, hogyan lehet vele egyes fákat ültetni.
(Ötlet, de még nem próbáltam: a csoport összetételét 100%-ban a kívánt GUID-re állítom, így talán jó lenne. ) A reptér területér?l az autogen exlcude-öt ki kell ehhez venni)
2. ADE-val library object-ként nem évszakos a beillesztett fa.
(Egyébként ez turbó gyors módszer lenne. Beraktam backrground képként a reptér textúráját. Ti is megtehetitek, a fejleszt?i fájlok közt felraktam a koordinátákat tartalmazó .inf-et és a a psd-b?l elég kimenteni valamelyik évszakos textúrát bmp-be, vagy jpg-be, így közvetlenül megjelenik LHSM az ADE-ben) Az erd?t landclass poligonként is meg lehet adni!
3. Object placement toollal (Nem tudom, hogy évszakos-e aletett fa...)
4. Az FS developer oldalról egy módszer:
http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=18180&highlight=season+treeKi tudnátok próbálni?
5. Talán az AFX progival is lehetne fát tenni, de még nem próbáltam.
Továbbá egy bosszantó apróság: a berakott fák alá az FSX árnyékot rondít. Ezt csak az xml-be beszúrt NOSHADOW sorral lehet kivenni EGYENKÉNT. Az ADE nem tartalmaz ilyen opciót, meg kellene nézni az AFX-ben talán van.