Author Topic: LHSM scenery FSX konverzió  (Read 219081 times)

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #375 on: January 26, 2010, 19:54:51 PM »
 :)
Értem én.

No meglestem szuper lett!
Viszont ha a megjelenésével nincs gond, én a díszcserjéket hagynám abból nincs sok.Illetve esetleg lehetne kicsit változatosabb a vegetáció.
Az egyetlen gond amit találtam,
hogy a régi terminál el?tti részen csak a tuják vannak a falnál, onnan azt a pár odakeveredett nagy fát ki kellene venni,szegény LHSM_TWR-t (már ha lesz újra) ne bosszantsuk azzal hogy nem lát semmit. ;)

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #376 on: January 26, 2010, 20:03:55 PM »
hogy a régi terminál el?tti részen csak a tuják vannak a falnál, onnan azt a pár odakeveredett nagy fát ki kellene venni,szegény LHSM_TWR-t (már ha lesz újra) ne bosszantsuk azzal hogy nem lát semmit. ;)

Teljesen jogos, én erre nem figyeltem, csak kertészkedtem :)

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #377 on: January 26, 2010, 20:04:20 PM »
Írtam már Boldinak, hogy az FSX-hez alakított tujákat kellene megtartani, az FS9-eseknek rossz az átlátszósága FSX alatt.

Offline m814

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1.459
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #378 on: January 26, 2010, 20:17:46 PM »
Ok!
Tuják kivégezve.(csak a négy gyökér növényvéd? alapítvány meg ne tudja)  :-X

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary
By NASA: MOS-8500 0,985@1,023Mhz, VIC-II 320*200 16 colour,65,536 Kbyte,Datasette 300

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #379 on: January 27, 2010, 17:49:57 PM »

Sziasztok,
Dolgozm az észrevételek kijavításán a "vegetációban" - utána majd ismét feltöltöm és jelzem.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #380 on: January 29, 2010, 09:17:33 AM »
Sziasztok,

Kicseréltem a season könyvtár tartalmát az ftp-n.
Ott van az info fájl is.

Még a fák árnyékainak eltávolítása van vissza.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #381 on: January 29, 2010, 11:54:33 AM »
Klasszul alakul.
Megpróbálom visszacsempészni a tuják alá az eredeti árnyékot FSX materiallal, talán sikerül megoldani a vetett árnyékok hibás megjelenítését. A képed alapján nekem úgy t?nik, hogy jók lennének azok az árnyékok a növények alá. 
 

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #382 on: January 29, 2010, 13:34:27 PM »
Sziasztok,

Itt egy újabb, a kés?bbiekben talán a scenery tudásbázist gazdagító téma:

http://www.aerodynamika.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1264207965

István,
mit szólsz hozzá? Talán ez lehet a megoldás az LHSM apronnál is?

Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #383 on: January 29, 2010, 13:56:55 PM »
Sziasztok,

Itt egy újabb, a kés?bbiekben talán a scenery tudásbázist gazdagító téma:

http://www.aerodynamika.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1264207965

István,
mit szólsz hozzá? Talán ez lehet a megoldás az LHSM apronnál is?

Ez meglehet?sen jól néz ki. Szerintem megér egy próbát. Viszon az hogy mit csinálunk FS9-ben, azt még nem tudom. Viszont valamit ír :
Quote
Instead of using the FS8/9 method of LIGHT_TAXI polygons,

Ezekszerint van valami light Taxi method. Ezt ismeri valaki?

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #384 on: January 29, 2010, 14:14:25 PM »
Szerintem az annyiból áll, hogy a ground poligonok textúrájához ad egy lightmapot is. (Ilyen van pl. az Aerosoft repterek 90%-án)

Az LHSM apronnál ugye az a nehézség, hogy nem a ground poli textúrája van az apronnál, hanem szimpla beton ill. aszfalt textúra, és külön rétegen a festés. A festés LM nem lenne gond, viszont az apron poligonokra újabb textúrát kellene húzni.
Ezért gondolkodtam egy külön, átlátszó rétegen, ami csak az éjjeli textúrát tartalmazza a lámpák alatti területeken.   

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #385 on: January 30, 2010, 15:54:33 PM »
Nem akarom már tovább piszkálni az évszakos fák témáját, úgy gondolom, hogy megvan a módszer és a kivitelezés is, amivel elégedettek lehetünk. (Nem néztem még meg a sceneryben az utólsó változatot, csak pár óra múlva lesz lehet?ségem rá)

Az alábbi érdekességet most olvastam az fsdeveloper fórumon. Azt írja a srác, hogy megtalálta az effektként készített évszakos fák vibrálására az ellenszert, és már jól m?ködik ez a (számomra kissé nyakatekertnek látszó)  megoldás.

http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=18180

Ki fogom próbálni és jelzem a tapasztaltakat.

Offline Swift

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2.497
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #386 on: January 30, 2010, 18:00:15 PM »

http://www.fsdeveloper.com/forum/showthread.php?t=18180

Ki fogom próbálni és jelzem a tapasztaltakat.

Zoli, kíváncsian várom a véleményed.


Offline tsGucci

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 4.538
    • LHSimulations
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #387 on: January 31, 2010, 09:26:30 AM »
Ramp lights!

Bill már válaszolt is!

Quote
I've written absolutely no documentation whatsoever for this yet, as I'm
still experimenting with this...

I've include not only the RampLight Library.bgl and textures, but have
also included the .gmax source files for them so you can see how they work.

I keep coming up with new ideas to try out! ;)

Here's a screenshot of 33MO's new FBO & Pilot's Lounge at night, showing
the new "Porch Lights" and ground splash:

Bill

Lima Hotel Simulations - Flight Simulator scenery design for Hungary

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #388 on: January 31, 2010, 10:46:58 AM »
Hú ez nagyon klassz, alig várom, hogy kipróbálhassam. Köszönöm a segítséget.

Pakolgatom az épületekre a piros fényeket, ugyanúgy, amint eredetileg volt. Nem tudom pontosan, hogy számít-e a pivot beállításánál az irány, mint a landinglight effektnél. A villogó fény kicsit takarva látszik az antenna tetején.

Offline pateszi

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 419
Re:LHSM scenery FSX konverzió
« Reply #389 on: January 31, 2010, 13:24:02 PM »
Betettem scenerybe a kapott lámpákat, jól néz ki és bevilágítja az apront.
Nagyon érdekes trükköt eszelt ki Bill mester, érdemes használni. Sanyi lámpái alá betehetnénk Bill módszerével a poligonokat, és kész a remek világítás.
Még csak elég béna képet tudnék mutatni, de hamarosan lesz jobb.
Ha még nem tettétek, gyorsan próbáljátok ki!