Az asm tweakes lámpákhoz az FS2002 gamepack kell a Gmax-hez. Megvan neked?
Csak nagyon alap dolgokat ismerek bel?le, eddig csak a Bill Womack tutorialban leírt módszert alkalmaztam a ground rétegeléséhez. Úgy láttam, az fsdeveloper wikiben van b?vebb infó err?l az asm témáról.
Azt már kiderítettük, hogy Bill teljesen eltér? megoldást alkalmazott az FSX és az FS9 lámpáinál.
Az FSX-ben a talajra tett négyszögek materialjával hozza létre a fényhatást, nem is kell hozzá lámpa, stb.
Az FS8/FS9 lámpákra pedig taxilight effektet csatolt, az világítja meg a groundot. Erre vonatkozóan István megjegyzésére emlékszem, hogy valamiért nem tartja jónak a módszert. Tehetünk próbálkozást a tweakelt lámpákkal, de most úgy látom, hogy az FS9 esetében talán egyszer?bb lenne az apronokra új textúrát tenni és lightmappel bevilágítani.
Nem tettem még fel a lámpás bgl-t, úgy gondoltam, hogy el?bb kicserélem a többi lámpát is és egyben rakom fel. Ez elég hamar készen lesz, talán este sikerül befejeznem. Azt vettem észre, hogy ha két lámpa túl közel van egymáshoz, az effektek összeadódnak és a textúra "beég" a megvilágított részen. Emiatt vagy távolabbra kell tenni a lámpákat, vagy a 3 textúrált négyzetb?l levenni egyet, ezzel gyengítve a hatást.
Ha gondolod, felteszem majd azt az ideiglenes állapotot, ami most van nálam, hogy meg tudjátok nézni.