Eddig két elég lényeges gondot látok az autogen évszakos fákkal:
1. Azokon a helyeken, ahol a scenery tárgyak lenyomatai vannak, nem jelenik meg autogen fa. Nagyon gondosan lehet (/nem lehet?) a bunkerek és épületek környékére fákat tenni.
2. Az autogen dinamikus. Hiába van letéve a megfelel? helyekre fa, vagy megjelenik, vagy nem. A kiosztott autogen helyekre, a számítógép, a scenery beállítások, scenery összetettség, stb. függvényében esetenként osztja az FS az autogent. (Szerencsére a fa fajtája pontosan sz?kíthet? egy adott típusra az annotatorral, legalább uaz a fa jelenik meg egy adott helyen minden alkalommal.) A pálya és az apronok közötti területen valamiért nem jelennek meg a növények, pedig töröltem az excludeöt.
Nálam az FSX-nél ez az els? (na jó, második talán) olyan dolog, amit nagyon elrontott, figyelmetlen fejlesztésnek érzek. A témában az elérhet? írásokat végigolvasva azt látom, hogy az FSX majdnem 4 éve alatt nem is született jó megoldás rá.
Mondhatom, tele a tköm ezzel az évszakos történettel.
Mai tudásom szerint a választás:
1. Béna autogen évszakokkal. (Annyira azért nem rossz, de nem közelíti azt a hangulatot, mint az FS2004 LHSM scenery.)
2. A felhasználó tegye be magának az évszaknak megfelel? mappából az aktuális textúrát.